Wat voor bloeding is dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marielle1985, 23 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marielle1985

Marielle1985 Bekend lid

20 mrt 2015
    661
    549
    93
    Ik zit met lastige questie, in november kregen wij met de 12weken echo te horen dat hartje van ons kindje niet meer klopte. Miskraam opgewekt en duurde 10 weken voor mijn baarmoeder weer helemaal "schoon" was. (Eind jan)

Op 1 feb ben ik ongesteld geworden na een cyclus van 28 dagen. Dat is een wonder, want heb pcos en normaal geen eisprong van mijzelf. 1e zwangerschap met behulp van clomid, de vorige die helaas mis is gelopen met behulp van hormoon spuiten.
    Ziekenhuis zei dat het kan dat mijn lichaam een soort reset kan krijgen na miskraam en gaf mij advies om deze maand af te wachten wat mijn lichaam doet en ovu testen te gebruiken.

Nu ben ik het spoor bijster. 1 feb menstruatie, met clearblue testen kon ik niet duidelijk eisprong vinden.
    Sinds woensdag (dag 20) heel licht roze bloedverlies. Dit is nu nog steeds maar nu meer donkerrood/bruinig.

Het is geen menstruatie. Voor eisprong lijkt 4 dagen bloeden mij wat lang en is volgens mij te vroeg voor innesteling???

Kent iemand dit, sorry beetje lang verhaal!

2. DR87

DR87 Fanatiek lid

2 mei 2016
    1.134
    434
    83
    Het kan ook nog met je miskraam/herstarten cyclus te maken hebben. In de tweede cyclus na mijn miskraam kreeg ik rond dag 16 ook 4 dagen bloedverlies, een beetje hetzelfde zoals jij beschrijft. Wel alsnog een eisprong op dag 21 gehad. Geen idee waar die bloeding vandaan kwam, nooit eerder gehad... en het had dus blijkbaar ook geen invloed op mn cyclus.

Marielle1985 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina