goedenavond , ik heb gisternavond een vroege zwangerschapstest van predictor gedaan . en gelijk kwam er in het testvakje een lichte streep ! ik mijn man erbij geroepen en ja hoor die zag em ook ! maar ja zo onzeker als ik ben en de negatieve reacties op de site heb ik vanmiddag een 2 voor 5 euro kruidvat test gedaan en jullie raden het al NEGATIEF . woensdag is mijn nod , maar hoe moet ik hier nou over denken ? ik heb gelezen dat vroege predictor test vanaf 12.5 mu/l ( ofzoiets ) en kruidvat vanaf 20 . weet iemand hier iets van ... grtz
Ik zou over 2 dagen nog eens testen met de kruidvat, mss dat die gewoon meer hcg nodig heeft om posi uit te slaan. Kop op, je zit nog voor je NOD meis!
oke dankje . maar je wil het gewoon weten he ? ben zooooooooooo ongeduldig ! je gaat ervan uit dat predictor een goed merk is maar ja ik lees zoveel negatieve verhalen , ik blijf positief , ze zeggen toch streep = streep en hij stond er echt ! ik heb al vaak testen hier op de site gezien die er net zo uitzagen als die van mij en die zwanger bleken , we wachten af .
Volgens mij hoor ik verschillende verhalen over de vroege predictor test. Ze geven vaak vals positief, Ik hoop natuurlijk dat dat bij jou niet het geval is. Wanneer is je NOD? Gewoon over een paar dagen nog een keer proberen.
ik moet woensdag ongesteld worden , zijn die vroege diditale testen van cb wel betrouwbaar dan ? misschien heeft iemand daar ervaring mee ? gtrtz
dan ga ik die morgen toch nog maar even proberen en vanavond dan maar heel hard hopen en duimen draaien !! bedankt dames