Ik ben alweer 10 dagen overtijd. Nou heb ik vorige week zondag een test gedaan en dat was negatief. Nou heb ik niet het idee dat ik zwanger ben daarom doe ik ook geen test. Nou had ik vorige week woensdag en vorige week donderdag een heel klein beetje bruine afscheiding ( bij elkaar 4 drupjes denk ik) wat zal dat geweest zijn?
Hallo naad24, wat frustrerend 10 dagen over tijd zijn! Heb je normaal een regelmatige cyclus? Ik zou nog wel een testje doen als ik jou was je bent nu al een week verder! En de drupjes bruine afscheiding zou zomaar van een innesteling kunnen zijn! Nou ben benieuwd! xx bloem
vervelend he 10 overtijd...ik ben er inmiddels 16, maar heb helemaal nergens last van. wat dat bloed betreft dat zou inderdaad heel goed je innesteling kunnen zijn geweest....
tja ik zou ook zeggen een innesteling! ik weet er alles van. ik ben morgen 16 dagen overtijd en zit op dag 46..terwijl ik normaal een regelmatige cyclus heb.. al 2 jaar! eergister een licht streepje op de test en vandaag weer getest en is de streep heel iets donkerder geworden maar niet veel.. op de foto zie je iig nog niet veel.. t blijft dus afwachten.. gelukkig mag ik woensdag bellen naar mn gyn als er nog geen duidelijkheid is. ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt meid!
Vanmiddag een test gedaan maar negatief, wat ik eigenlijk al dacht. Ben in september gestopt met de pil en daarna 2 x normaal ongi geweest. Nou maar afwachten dan.
10 dagen is inderdaad lang ikzou ng en testje doen e anders mee naarhuisarts gaan ze kunen oook bloed prikken om te kijken of je zwanger bent sterket kusje limidje