Wat moet ik hier nu mee?!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Butterfly26, Dec 15, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    2,746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Hey Meiden!

8 dec. was mijn NOD. Als het goed is ben ik gewoon ongi geworden, al was het veel donkerrood en bruin bloed en maar 2 dagen, en daarna alleen lichtbruin verlies. Nu is al vanaf mijn NOD tot nu, mijn temp steeds hoog gebleven. ( niet naar vandaag kijken, heb griep namelijk )
    Nu had ik vandaag na al 2 dagen niks gezien te hebben, weer een hele veeg bruin verlies in mijn slip.. ( sorry :oops: )
    Ook heb ik al vanaf mijn NOD krampen in mijn liezen en zere boobs..

Wat denken jullie is dit wat ze ontpillen noemen, of is het dan toch..?

Ook wil ik graag weten, als iemand het weet, ik moet woensdag naar het ziekenhuis om mijn ''ooievaarsbeet'' (proberen) weg te laseren..
    Is dit schadelijk voor een evt zw-schap of iets dergelijks?

Thnx voor het lezen en antwoorden meiden :) !

2. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    2,746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Nobody :rolleyes: ?

3. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    mss toch voor de zkerheid testen?

4. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    2,746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Dank je voor je antw. Ga ik ook doen, misschien dat ik woensdag of donderdag een testje ga doen..
    Meer reacties zijn welkom!

5. Dior

Dior Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    1,605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    Ik zelf had/heb last van ontzettend zere borsten een nacht zo misselijk geweest dat ik droomde dat ik steeds aan het overgeven was. Had ook steekjes in mijn buik dit is allemaal van het ontpillen geweest en nu nog last van mijn borsten zelfs mijn tepelhof is groter geworden. Ik zou een test doen is deze negatief ga ervan uit dat het van het ontpillen is. Ik hoop voor jou dat je zwanger bent maar het hoeft dus niet zo te zijn. Ik hoop dat je snel een positieve test in handen zult hebben succes

6. mirjam 28

mirjam 28 Actief lid

Oct 12, 2008
    181
    0
    0
    Ik heb ook erg last gehad van het ontpillen maar goed we gaan weer voor een nieuwe poging dus ja we wachten nu maar weer af

7. xnancex1

xnancex1 Actief lid

Oct 20, 2008
    237
    0
    0
    ik zou eerst maar eens gaan testen..waarom wachten tot donderdag?en mocht je nog niks weten dan wel even vragen in het ziekenhuis of het geen kwaad kan als er sprake is van een zwangerschap.

ik heb begin dit jaar een operatie gehad en ik moest onder narcose..maar ik wist op dat moment niet of ik zwanger was want test was neg. maar ik was wel overtijd. dus voor de zekerheid maar gevraagd of het kwaad kon maar volgens de arts kon ik gewoon geholpen worden..

succes!

8. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    ik ben in oktober gestopt met de pil en had de eerste maand ook allemaal vage klachten die konden duiden op zwangerschap maar toch werd ik na 30 dagen ongesteld...
    Dus ook ik zou zeggen doe eens een testje en dan weet je het...

9. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    2,746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Dank jullie wel voor jullie antwoorden!
    Ik ga morgen testen.. Moet alleen wel even testen halen, dus moet niet vergeten niet veel te drinken ..

Share This Page