Zou gister / vandaag mijn nod hebben, vandaag met een Etos test getest, deze was negatief . Ben benieuwd nog maar even paar dagen afwachten of ik ongi word of niet. Wat zijn jullie ervaringen met Etos ?
Nou weet niet of dat goede testen zijn,ik was 2 weken overtijd kreeg toen lichte bloeding.Maar testen bleven negatief, 3dagen na me menstruatie had ik getest met etos test negatief.Gisteren voor de grap getest kwam er een dun streepje,omdat ik nog steeds last had van me rug en me borsten, waren gevoelig.Vandaag kruidvat test negatief,dokter had me terug gebeld,dat ik morgen bloedprikken kan in het ziekenhuis.Hij zei kan 2 dingen zijn,of een vroege miskraam,omdat ik 2 weken overtijd was.Of ik heb een innestelingsbloeding gehad.Maar ik moet wel 2 keer bloedprikken,wie heeft dat nog meer gehad. Groetjes Kittycat69
Ik heb tot nu toe, 2x met de etos zwangerschapstest getest, 2 x aan toe een licht streepje, en 2 x aan toe werd ik na een aantal dagen ongi. De eerste keer dat ik er mee getest heb, is oktober vorig jaar geweest, een week erna kreeg ik toen een hevige bloeding. 1,5 maand geleden getest, licht streepje en 3 dagen later ongi, maar niet zo als in oktober, was zelfs wat lichter dan de voorgaande maanden. Inmiddels ben ik nu 2,5 week overtijd, maar ik wacht nog even met testen.