Hey, Ik weet niet of het hier hoort, probeer namelijk niet zwanger te worden... Maar er is me iets opgevallen...ik heb PCOS. Na mijn 1e bevalling werd ik netjes ongesteld, tenminste met eisprong dacht ik...helaas was dat dus niet zo! Ik werd gewoon elke maand ongesteld en had geen eisprong....stom lijf! Ik heb voor mijn 2de zwangerschap een missed abortion gehad van 11 weken zwangerschap. Het vruchtje liep vanaf begin 2 weken achter en ik gewoon opgehouden met groeien..het hartje klopte met 8 weken nog wel.... Na de miskraam heb ik een LEO operatie gehad, dat is dat ze je eierstokken aanbranden om overtollige cystes weg te halen zodat de stokken hun werk kunnen gaan doen. Tegelijk een soort van HSG (doorspoelen van eileiders en een kijkoperatie waarom ik steeds pijn heb aan mijn rechter eierstok) ze hebben niets kunnen vinden. Na dit proces had ik nog geen eisprong..ik mocht gaan beginnen met clomid weer en metformine erbij (omdat pcoers daar veel goede dingen mee bereiken) En dat werkte!! na 3 maanden was ik zwanger. Nu na mijn bevalling is me opgevallen (ik werd net zoals de 1e keer meteen weer ongesteld...) dat ik ongesteld ben, heel heftig! met stolsels en 6 dagen...dan 14 dagen later ineens weer bloed verlies...niet zo heftig en zonder krampen of stolsels...gewoon helder rood bloed....(wel heeeel erg pijn aan mijn linker eierstok.)... en dan 14 dagen later weer ongesteld word...weer heeeel heftig met stolsels krampen enz... en dan ineens een cylus van 30 dagen heb zonder bloeding maar wel heel goed merkbaar slijm en pijn aan de rechterkant in mijn eierstok.... Die werkt dus goed (nu tot 2 keer toe goed opgevallen!!) En dus ook tot 2 keer toe pijn links en bloedverlies tussendoor... is dit nu een ovulatie bloeding? En kan dit kwaad? Moet ik hievoor naar mijn gyn gaan of niet?? Als het niet goed staat mag het verplaatst worden! wist niet zogoed waar ik het moest plaatsen. Mensen met ervaring in ovulatie bloedingen waar het gewoon zo is....zowiezo mensen die het kennen?? Of denken jullie gewoon ongesteld en geen eisprong om de maand....vind het zo vreemd dat het nu al paar keer zo precies gaat en hetzelfde... Groetjes, Miranda
Hey antares, heftig verhaal zeg! Ik weet natuurlijk niet wat er in je lichaam afspeelt en als je ergens over twijfelt is het altijd goed om je gyn om advies te vragen.. Ik herken wel de ovulatiebloeding. Ik had namelijk voor het eerst zo'n bloeding deze maand. Het komt wel vaker bij vrouwen voor dat ze ovulatiepijn hebben en dus ook wat bloeden. Ik verloor twee dagen vrij helder en best heftig veel bloed. Ik dacht eerst dat ik vroeg mijn menstruatie had maar het stopte snel. De heftige ongesteldheid die je noemt herken ik niet dus zou als ik jou was toch je gyn om advies vragen. Kan nooit kwaad Groetjes Nijn