Ovulatie bloeding?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MS2014, 18 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MS2014

MS2014 Nieuw lid

18 nov 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Volgens de kalander heb ik maandag 10 november mijn eisprong gehad. Op donderdag 13 november had ik ineens een lichte bloeding, wat ik opmerkte na het afvegen met het plassen. Uiteraard begin je er dan op te letten, daarna nog een paar keer een zeer lichte bloeding gehad, echter alleen na het plassen. De volgende dag 14 november heb ik nog wat slijm met bloed opgemerkt en wat oud bloed. Daarna is er niets meer geweest. Zijn er hier dames die wel eens een ovulatie bloeding hebben gehad? Ik lees namelijk op het Internet dat een ovulatie bloeding voor of even na je eisprong komt. Maar volgens de kalander heb ik die al eerder gehad.
    3 maanden geleden heb ik ook tussendoor oud bloed verloren, 5 dagen na de NOD werd ik ongesteld en ook zeer heftig gebloed. Vervolgens ben ik langs de dokter geweest en gevraagd of er een verklaring was voor het oud bloed wat ik verloor. Altijd heb ik een regelmatige cyclus van 26 dagen, tevens ben ik ook al 2 jaar geleden gestopt met de pil. De dokter heeft een uitstrijkje gemaakt en een soa test gedaan, alles was prima. De dokter dacht dat het waarschijnlijk een zeer vroege miskraam is geweest, het vruchtje was afgestoten omdat het niet levensvruchtbaar was.
    Na dat alles heb ik gewoon weer 2 x een normale cyclus gehad. Ik voel me onzeker omdat alles niet zo loopt als normaal. Mijn excuses voor het lange verhaal..

Groeten,
    Marjanne

2. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Hoi,
    Ik heb er geen ervaring mee, maar misschien is het idd een innesteling geweest.
    Hoop voor jou op een positieve test!
    Wanneer kan je testen?

3. MS2014

MS2014 Nieuw lid

18 nov 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Loes,

Bedankt voor je reactie.
    Het zou mooi zijn als het een innesteling bloeding is geweest.
    Maar dat zou wel erg vroeg zijn, tenzij mijn eisprong eerder is geweest. Mijn NOD is a.s. maandag pas, nog even afwachten dus.

Deel Deze Pagina