Hoi, Hebben jullie enig idee hoe dit kan? Gistermiddag 12.00: action ovulatietest een lichte, wel duidelijke streep (maar duidelijk negatief) Vandaag 07.30 clearblue dubbele hormoon indicator: positief (stilstaande smiley). dit was met ochtendurine maar dat is ook de bedoeling Nu om 12.00 action ovulatietest een heeeeeeele lichte streep. Zou ik gisteravond/vanochtend mn piek hebben gehad of misschien 1 vd 2 ongeldig? Iemand dit ook wel eens aan de hand gehad?
Normaliter mag je een ovulatietest nooit met ochtendurine doen, maar met die CB mag het dus wel? (LH is altijd 's nachts het hoogst, dus het kan een valspositieve uitslag geven!) Gezien je cyclusduur onder je banner zou het best eens kunnen zijn dat je een korte LH-piek hebt gehad. En dat je eisprong dus vandaag of uiterlijk morgen plaatsvindt.
Er staat in de bijsluiter dat je het specifiek moet doen met ochtendurine... Ik haalde daarna het teststaafje uit het apparaat (dat moet) en zag ook een tweede duidelijke streep staan naast de controlestreep (ondanks dat je dat natuurlijk niet zo mag interpreteren).
Met cb moet het juist met ochtendurine Geen idee waarom je streep vanmiddag dan zo licht was! Teveel gedronken?? Mijne knipperde 1 dag en de dag erop een vaste en met tweede urine een donkere test op een sensitest dipstick
Ik ga nog wel even doortesten dan. Mn clearblue is nu 48 uur geblokkeerd, maar ik heb nog 3 vd action liggen. Dus dan doe ik er eind vd middag en morgen 12.00 nog 1.
Hi Frummels, Die van de action worden nooit echt heel donker bij mij, iig nooit zo donker als de controle streep. Maar dan met andere testen krijg ik wel een sterke en duidelijke streep. Misschien is het voor iedereen anders? Ik weet het niet. Succes