Hallo, Ik zit met een vraag: Ik heb 4,5 week geleden een miskraam gehad (daarvoor had ik een hele regelmatige cyclus van 27 dagen) en ik ben dus voorbereid op een 'langere/andere' cyclus maar vorige week maandag (3.5 wk na mk) zag de gynaecoloog een eitje in mijn rechter eierstok. Ze zei zelfs dat het misschien al wel gesprongen was. Nu gebruikte ik al ruim 1,5 week voor het bezoek aan mijn gyn. ovulatietesten van Clearblue en tot afgelopen vrijdag was daar niets dan een heel erg licht streepje op te zien (nu zijn we ermee gestopt, vond het duur en er komt mar niets uit voort ofzo gewoon even geen zin meer straks zijn we 3 x 30 euro kwijt en weten we nog niets). Maar nu vraag ik me dus af? Hoelang zit een eitje gemiddeld 'klaar om te springen' in je eierstok? maw wat is een beetje de marge tot je eisprong als je een eitje ziet zitten dat op springen staat? (want volgens de ovutest is er een week voor en een week na het bezoek aan mijn gyn. iig niets gebeurd) Ter info: Heb geen rekbaar slijm kunnen ontdekken, vond wel dat ik vrijdag en zaterdag wat meer (maar redelijk droge?) afscheiding had en gisteren had ik helemaal geen afscheiding meer. Vanochtend temperatuur gemeten (voor het eerst) en deze was 36,7 Iemand enig idee waar ik ben in mijn cyclus???
heb je 1 keer per dag getest? want dan kan het zijn dat je je eisprong gemist hebt. hoelang het duurt voor ei springt is afhankelijk van de grootte van het eitje op moment van de echo.. daar is dus nix over te zeggen
Ja steeds 's ochtends..... maar op de verpakking stond dat deze test je LH piek meet en dat die twee dagen duurt?! Mijn Gyn zei dat het wellicht al gesprogen was? maar ik weet niet of je ei een paar uur of een paar dagen in je eierstok blijft het lijkt mij eigenlijk dat het wel redelijk snel zal springen wanneer het 'af' is en dan niet nog een week blijft rondhangen? Dat weet ik dus niet...