Hallo lieve dames, Mijn man en ik zitten in IVF traject. Op 21maart hebben wij verse terugplaatsing gehad van 8celig embryo. Zit nu op 12dpo en 15 dagen naar ovitrelle. Nu had ik vrijdag duidelijk streepje, gister iets vaags en vandaag weer streepje. Maar niet donkere. Wil iemand mee kijken of dit nog hoopvol is of kunnen we deze ronden vergeten? 1ste foto is vrijdag avond 2de gister 3de vanmorgen
Als ik de eerste vergelijk met de laatste vind ik het niet zo hoopvol eigenlijk. Ik zie op de laatste nog amper een streep helaas en is het dus aflopende ovitrelle (geweest).
oké duidelijk. Dacht dat naar 15dpo is ovitrille niet meer in lichaam, althans er is ons verteld dat naar 10 dagen weg is uit je lichaam. Ik heb afgelopen donderdag middag paar flinke stekjes in me baarmoeder gehad, zou het kunnen als dat eventueel innesteling was, dat het nog niet duidelijk op de test te zien is?
Je zat gisteren op 15 dagen na ovitrelle, niet 15 dpo . Jammer dat ze jullie verteld hebben dat het na 10 dagen al weg is, want dat is maar een gemiddelde. Bij veel vrouwen zit het er langer in. Mocht donderdag een innesteling zijn geweest, dan had de predictor dit zondag wel laten zien, maar helaas zie ik op je test van zondag niks . Maar zolang je niet bloed is alles nog mogelijk
Ik adviseer altijd met utro door te gaan en dan op 14-15 dpo een test te doen. Is deze negatief, dan stoppen zodat de ongi kan doorbreken.