Ik ben deze ronde voor het eerst begonnen met ovulatietesten. Op de foto mijn rijtje testen, iemand een idee wanneer mn eisprong dan is? Ik vermoed zelf op de 18de mijn piek gehad te hebben. Oh sorry foto op zn kop
Als de 18de inderdaad positief zou zijn (voor mijn doen zou deze negatief zijn, want met deze testen is bij mij de teststreep altijd donkerder dan de controlestreep), dan zou je denk ik vandaag je eisprong hebben omdat het lijkt alsof je het begin van je piek te pakken had. Gisteren zou ook hebben gekund. Temperatuur je ook?
Nee ik temperatuur niet, ik had mn eisprong nog niet verwacht zo vroeg in mn cyclus maar omdat ik toch wel wat steekjes had ben ik toch maar gaan testen. Nu lijken de testen af te lopen.. Maar omdat ik nog maar net ovulatietesten gebruik snap ik er nog niet zo veel van
Voor mij zou deze nu echt zeker negatief zijn, maar er zijn dames bij wie zo'n test duidelijk positief is. Hij lijkt nét een tintje lichter te zijn dan de CL.
Oke, ja ik test sowieso gewoon nog even verder voor de zekerheid. Maar kan een ovulatietest dan gewoon van donker naar licht naar donker gaan?
Omdat ik nog steeds niet ervaren ben met ovulatietesten en enorm twijfel of ik nu een positieve test in handen heb, hier een foto.. Bovenste is van vanmiddag ..is deze positief?