Gistermiddag kv test gedaan heeel heel licht streepje, twijfel indroog of positiefna dat vanochtend temp nog verder daalde eigenlijk de hoop opgegeven met naja zal wel indroog dan zijn en door naar de volgende ronde gisteravond krampen gehad.. ik dacht na de temp vanochtend zal wel ongesteld worden. Net met poetsen typische steken die een belletje deden rinkelen in de verte toch een test gedaan had toch al vier uur niet geplast Met vier minuten duidelijk hel licht roze streepje, duidelijker dan gisteren. Zal gisteravond innesteling zijn geweest? M'n handen trillen helemaal ( het is voor mij normaal pas laat knaltesten te hebben) Foto 1 van gister met precies vijf min Foto 2 net met vijf min
Ik zie inderdaad wel iets. Of gisteren dan innesteling is geweest zou ik niet durven zeggen. Als je gisteren al een streepje had lijkt dat me van niet.
11Dpo vandaag, normaal had ik deze dagen al spottingi Ik snap alleen m'n temperatuur niet, nu ben ik grieperig en verkouden
Waarom zijn je tempen al 3 dagen open bolletjes?? Wel zit je net als vorige maand nu op 11 dpo met een daling naar basaal in je temp, dus ik denk dat je ongesteld gaat worden helaas, net als vorige maand op 11 dpo Verder zie ik niet zoveel op je test, maar dat zal (gezien de andere reacties) vast aan mij liggen
Foto van gisteren zie ik niets, van vandaag wel lichtjes. Temp vind ik ook niet heel hoopgevend. Maar natuurlijk hoop ik dat ze gaan op lopen!
Yes! Letterlijk net, met drie min een lichte roze streep! Net zoals bij m'n bijna twee jarige. Het is dus echt innesteling geweest. Eerste foto drie min tweede en derde 5 min. Droogt nu roze op
Voor 12dpo vind ik dit helaas geen duidelijke test.. ik hoop echt dat je een mooie oploop mag krijgen en dat het goed zit.
Dit is 13 dpo 1-9-20 die dag ook bloedgeprikt een hcg van 37 en officieel waren ze eerst met z'n twee, en hij word bijna 2 niet iedereen maakt snel hcg aan daarbij late innesteling
Ik vind ze voor 13 dpo ook erg licht, maar hoop dat ik het fout heb. Ik heb ook pcos en bij zulke lichte testen zat het helaas niet goed bij mij