Afgelopen zaterdag was mijn nod. Zojuist heb ik nog een testje gedaan. Wel positief maar nog lang niet knal. Moet ik me zorgen maken? Wanneer hadden jullie een knaltest?
Ik had pas op 19dpo een knal test, op 14dpo zelfs nog negatief Maak je geen zorgen en doe er overmorgen nog eentje, zal je vast zien dat hij donkerder is dan die van vandaag. Daar gaat het om, dat het hcg niveau oploopt bij de ene vrouw begint het gewoon sneller dan bij de andere. Ik ben uiteindelijk ook iets terug gezet in termijn, terwijl ik wel echt duidelijk mijn ovulatiepijnen etc allemaal eerder had. Blijkbaar heeft de kleine er even over gedaan om in te nestelen. Heb je een fotootje van jouw test?
Allereerst gefeliciteerd!! De ene heeft wat meer hcg dan de ander. Heb je t met ochtendurine gedaan? Is de test in vergelijking wel donkerder? Ik zou me niet direct al te veel zorgen maken. Zolang je geen kramp heb en bloed lijkt t me goed. Ik snap t is makkelijk zeggen ik zou t ook hebben hoor
Dank jullie wel voor de antwoorden. Ik heb hem zojuist gedaan en best wat gedronken vandaag. Zal er anders overmorgen nog eens 1 doen met ochtendurine. Toen ik in verwachting was van mijn dochter deed ik 2 dagen na nod een test en die was gelijk knal. Vandaar dat het me dan niet echt lekker zit. Dit is hem: Bekijk bijlage 425241
Ben je mal, geen zorgen maken! Dit zijn prachtige testen!!! Van harte gefeliciteerd met jouw zwangerschap Die tweede van vandaag heb je heel duidelijk met te verdunde urine gedaan anders doe je morgen ochtend nog eentje. Lekker een CB met week indicatie doen en een afspraak maken met de verloskundige
misschien bouw je nu minder snel HCG op dat zou ook kunnen morgen even testen of over 2 dagen dan moet het verdubbeld zijn...
@Aiseria die tweede test is een test van mij van afgelopen zaterdag met ochtendurine Gelukkig was de cb-test duidelijk en stond er zwanger.
Ik zou zegen lekker stoppen met testen een knaltest zegt niks over het verloop van de zwangerschap In de plaats van het geld wat je uitgeeft aan de testen , kan je beter straks iets leuks voor de kleine kopen.
Ik zie testen van Djingo (die het topic heeft gestart) en San, 2 verschillende dames neem ik aan? Djingo, dit is je eerste test toch? Ziet er hartstikke mooi uit! Al is 'ie nog niet knal, je hebt best wat gedronken schrijf je ook. Misschien overmorgen idd. met indicator en met ochtendurine maar ik vind het een mooie test hoor meid!
Een streep is inderdaad een streep. Probeer jezelf niet gek te maken. Als je het echt niet los kunt laten, over een paar dagen nog eens testen. Je zult zien dat ie dan donkerder is als het goed is. In elk geval gefeliciteerd!
Dank jullie wel voor de reacties . Over een paar dagen gooi ik er gewoon nog een test tegenaan en dan moet het goed zijn.
Mooie test hoor! Don't worry! Ik was 5 dagen overtijd en had een supervaag plusje en op de CB 1-2 weken. Ik heb wss een laat ei of een late innesteling gehad! Gefeliciteerd!
Hoi Djingo, bij liep het ook gestaag op hoor! Hier mijn rijtje, die laatste en de duidelijkste meer richting knaltest was 7 dagen NA mijn NOD! (NOD: 9 okt, schatting kan ook 7 of 8 geweest zijn)
Dit zijn mijn testen van de zs van ons dochtertje. 10-05 = 1 dag voor NOD 11-05 = NOD 12-05 = 1 dag na NOD 14-05 = 3 dagen na NOD 17-05 = 6 dagen na NOD Had dus echt niet meteen een knaller. Deze keer zijn de testen wel meteen een stukje donkerder, dus kun je denk ik niks van zeggen...ene zs voor de andere...