hallo dames Even een vraagje, wat zijn jullie ervaring(en) / mening(en) over de nieuwe clearblue plus test (die je een paar dagen voor je NOD kan doen)?? Gaf die echt nega aan als het nega was? Gaf die een pennestreep? Gaf die vals posi resultaat? Kortom ben benieuwd wat jullie van deze test vinden
@jojo: nee die bedoelde ik niet je heb een nieuwere + versie van cb. De verpakking is hetzelfde als die jij heb gebruikt alleen staat er in het roze het woord plus bij. Deze schijn je ook voor je NOD te kunnen doen...
ok dat wist ik niet eens dat die bestond maar helaas dan kan ik je dus niet helpen daarmee groetjes jolanda
Ik heb deze test zondag gedaan, 1 dag na NOD. En hij was meteen positief. Ik had de twee dagen ervoor wel kv testen gedaan, die waren ook licht positief. Wilde graag een ander merk proberen. Als je liever niet naar streepjes wilt zoeken (want deze test kan ook heel licht uitvallen voor je NOD) kun je misschien een digitale van cb nemen. Je hebt er met conceptie indicator (vrij duur) maar ook met alleen zwanger/niet zwanger aanduiding. Ik heb ze gister gehaald bij het kv. 3 teststrips zitten erin, 20.
Ik heb hem gedaan. Vaag positief (net als de kv testen) en na 4 dagen overtijd te zijn geweest werd ik ongesteld.
ik heb vandaag de CB plus tetst gedaan en die was ook heel licht positief, wel binnen de 10 min. ik heb wel 4 dagen voor NOD getest, dus ik hoop over een paar dagen dat het wat donkerder wordt. groetjes zoetje
hey zoetje dat is toevalllig ! Ik heb gister ook deze test gedaan en was ook licht posi alleen wel raar want de ene kant van de + is donkerder dan de andere kant (streepje boven de - is donkerder dan de streep onder de -) Hij staat ook in mijn album Ik ga vanmiddag een kv test halen zodat ik die morgen ochtend kan doen Maar op de 1 of andere manier denk ik dat ik ongie ga worden, want had gister in ene een hele felle en gemene steek precies in het midden onderin me buik die ook 15 tot 20 seconden aanhield En me buik borrelt zich gek zelfs zo erg dat ik me buik soms voel trillen En nu voel ik me ook anders me buik voelt anders aan dan een paar dagen geleden ik hoop dat ik niet ongie ga worden maar heb het gevoel van wel
oow ik ben niet de enige met zo'n raar resultaat...zaterdag gaf deze test een rare kruis...terwijl andere testen niks geven....ik vertrouw ze niet !ben al 6 dagen overtijd trouwens...
thanx ik denk dat die ook vals was want heb zojuist een digitale met indicator van cb gedaan en daar stond niet zwanger