Overtijd maar negatieve test?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door NElisabeth, 10 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NElisabeth

NElisabeth Actief lid

30 aug 2013
    164
    0
    16
    Beverwijk
    #1 NElisabeth, 10 feb 2014
    Laatst bewerkt: 10 feb 2014
    Hallo allemaal,

ik zit met het volgende;
    vrijdag zou ik ongesteld moeten worden, maar dit gebeurde niet, ook zaterdag nog niet en zondag ochtend besloot ik maar een testje te wagen, deze was omowit.
    Nu ben ik nu nog steeds niet ongesteld, heb ook helemaal geen kwaaltjes die hier bij horen (waar ik normaal wel flink last van heb) maar ben de afgelopen twee dagen wel flink misselijk in de middag.

Zou het kunnen zijn dat ik toch zwanger ben maar dat er nog te weinig hcg in mijn urine zat? Of denken jullie dat de ongesteldheid gewoon nog even op zich laat wachten en dat ik vooral niet te veel op een zwangerschap moet hopen?

Als ik woensdag nog niet ongesteld ben geworden probeer ik nog eens een testje, maar ik vind het zo lastig om te wachten!!

2. Flowertje2

6 feb 2014
    47
    0
    6
    Vrouw
    Ik begrijp dat het lastig is om te wachten, maar het kan inderdaad zijn dat er te weinig HCG in je urine zit. Ik zou over een weekje weer proberen te testen. Je zou anders ook een sensi test kunnen proberen, die test ziet eerder of je zwanger bent dan andere testen.

3. nikki83

nikki83 Bekend lid

11 nov 2013
    526
    4
    18
    Vrouw
    Ik heb hetzelfde, moest gisteren ongesteld worden, normaal altijd op tijd, en heb vanochtend getest, maar negatief!
    Mn lichaam vertoond ook helemaal geen ongesteldheidsverschijnselen, alleen heb ik al wel de hele week krampjes, veel anders dan als ik ongesteld moet worden.

4. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Testte pas met 5 dagen overtijd heel licht positief, dus het kan zeker. Maar over het algemeen heb je gewoon een afwijkende cyclus. Dus 2 dagen wachten en nog eens testen.

5. Dootjuh

Dootjuh Lid

4 feb 2014
    18
    0
    0
    Hallo dames,

Het onderwerp zegt het al. Ik ben nu 2 dagen overtijd en heb witte vloei. Ik heb al een week last van menstruatie pijn. Net alsof de menstruatie doorkomt. Ook heb ik last van mijn borsten, lage rugpijn en tintelende handen. Mijn benen doen ook pijn. Gisteravond getest, maar was negatief. Ik ben in september vorig jaar gestopt met de pil. Kan ik nu zwanger zijn?

Groetjes,

Deel Deze Pagina