Goedemorgen. complete fotolessen hier haha. Iemand hier eerder hsg gehad. Hoe lang bloed na? Lijk wel ongesteld nu. Heb ook nog wat krampen.
Mijn gynaecoloog zei dag of 2 a 3 bloeden daarom moest het om die cyclus niet in de weg te zitten echt rond cd 9 a 10. Vervelend ben je net ongi geweest.
Beterschap DeeDee, rot dat het zoveel pijn heeft gedaan. Bij mij deden ze die onderzoeken erbij, toen ik toch onder narcose was voor de buikoperatie (laparoscopie in feb). Toen ik wakker werd, was die pijn vermengd met alle andere pijn... Ik had 1 dag mild en 2 dagen licht bloedverlies. Moet je werken of kun je een dagje thuis rustig aan doen?
Jaaaaaa ik heb de stoute schoenen aangetrokken en nogmaals gebeld. Ik mag morgen 11 uur voor echo komen. Hoppa! Dankzij mijn controle freak gedoe gelukt. Zo fijn ik ga weekend naar center parcs en dan heb ik echt ff rust geen thermometer geen ovulatietest echt rust. Had ik ook uitgelegd dat ik nu geen rust heb omdat ik 100% zeker weet dat ik geen eisprong heb gehad.
Deedee: jij ook al hier! Mlady en mamalap: hahaha, moet echt wel lachen om jullie FF cursus! Ik zit net in het andere topic naar jullie te typen en lees hier alle antwoorden al. Haha, volgende keer eerst deze lezen! Mamalap: fijn dat je een afspraak hebt geregeld! En daarna lekker in de relax modus! Deedee: heb jij dan vandaag je iui als je gister al een ei van 20 mm had?
Oh trouwens, ik heb in mei vorige jaar een hsg gehad. Ik vond de behandeling zelf wel behoorlijk pijnlijk, maar daarna niets meer. Heel weinig bloedverlies ervan gehad. Waarschijnlijk is dit echt bij iedereen anders.
Ik ben ook zo'n control freak! En goed toch, dat je zelf de regie houdt over wat het ziekenhuis voor je kan betekenen? Zo hoort het Idd heerlijk vooruitzicht!!
Ja het loopt allemaal een beetje door elkaar heen Ik vond het in dat andere topic toch moeilijker dan ik dacht, die zwangerschapsmelding. Maar ik denk iedereen daar, want ineens was er helemaal geen gesprek meer, terwijl het hier des te gezelliger werd Overmorgen heb ik weer 1e echte fm. Voelde gistermiddag ineens wat steekjes op links, hopelijk een goed teken! Vind die 1e fm nu best spannend, ben beetje bang voor overstimulatie. Maar komt vast goed, beetje bezorgdheid is gezond, toch?
Voor jou was beetje overstimulatie ook bedoeling toch? 1 rechts 1 links bijvoorbeeld? Anders hadden ze je niet opgehoogd. Succes morgen Hoe laat Mag je? Haha ik ben inderdaad echt al jaren zo (controle freak) zit in het karakter Tja goldfishie dit voelt toch een beetje als mijn "thuis"topic. Ik persoonlijk volg die andere wel, maar vond hem beetje groot worden.
Mlady Ik vond de hsg zelf niet pijnlijk hoor. Maar ik bloed er behoorlijk van. Zit trouwens thuis in de ziektewet. Even rust na vorige week en alle afgelopen weken. GF Nee geen iui vandaag. Lh test nog niet positief. Ik vermoed vanavond wel dan is het morgen. Ik heb altijd grote eitjes (rond de 24/25 ) als ze springen.
Oh heb ik me vergist? Heb niet morgen, maar vrijdag de echo. Rond 10u. En ja, beetje stimulatie is wel de bedoeling, maar als het meer dan 3 eitjes zijn dan cancellen ze de poging... Maar dat is dan nog niet zo erg, van IUI-uitstel komt geen -afstel. Die mag ik dan de maand erna ofzo wel weer inhalen. Tis meer dat je dingen leest over 6 of 9 eitjes, buikpijnen, andere nare klachten en zelfs ziekenhuisopname, maar ook de maand erna over moeten slaan omdat de follikels cystes zijn geworden die door de clomid door kunnen groeien... enzo... Ik moet ook gewoon niet zoveel googelen hahaha!
Ik kan het me voorstellen meis, je zult wel gesloopt zijn... Kun je met je familie een beetje praten over je zus en alles wat er is gebeurd? Hoop dat de uitvaart mooi was...
Whaha Mlady inderdaad niet zoveel Google gebruiken! Spannend hoor vrijdag dus! Deedeebowtie heel verstandig dat je even vrij van werkt hebt! Misschien is het wel toch de spanning geweest die de iui beetje tegengewerkt heeft. Ik geloof zelf wel dat een gestelijke gesteldheid kan tegenwerken. Knuffel
Uh nee niet echt (meteen hetgeen waar ik moeite mee heb. Ingewikkeld verhaal) De uitvaart was eenvoudig maar mooi. Heb overigens wel (professionele) hulp uit onverwachte hoek.
En gecondoleerd Deedeebowtie. Heb denk ik een en ander gemist maar haal eruit dat je zus is overleden. Veel sterkte...
Beetje vertrouwen houden hoor meis. Hier ook veel positieve verhalen gehoord over clomid. Van wat ik lees beginnen ze met een zo laag mogelijke dosis om overstimulatie te voorkomen.