Meen je..mijn follikels groeiden wel eens door tot 28/29mm..das onduidelijk zeg. Nou goed blijven testen dan maar. Missen we hem vast niet.
Ohh ik vermoed dat de mijne ook de 30 mm halen! Aangezien het bij mij als ze rond de 20 mm zijn altijd nog een dag of 5 duurt eer hij springt!
Nou ik heb zojuist vruchtbaar slijm gespot ook nog niet eerder gehad met clomid nu dus wel Ik denk morgen en zondag positieve ovulatietest, maandag stijging temperatuur. Dus precies wat mijn Banner aangeeft zondag eisprong. Had ik het maandag al goed ingeschat dat is dan nog steeds 4 dagen eerder dan alle andere rondes met clomid!
Op zich ging de iui zelf goed. Alleen kon de gyn weer lastig bij mijn gekantelde baarmoeder komen. Ze kon eerst niet verder met het buisje omdat er een ribbeltje in de weg zat. Uiteindelijk wel gelukt, verder geen pijn gehad en ging het wel relaxed. De zaadjes zitten erin, het waren er na bewerking 3,5 miljoen (zonder bewerking 23 miljoen). Dus nu de wachtweken in.
Spannend goldfishie, duim voor een positieve test! En mamalap, deze ronde is gewoon raak voor jou. 😊
Heey meiden Nah ben net terug. Meting was goed gelukkig was niet korter geworden. babyboy maakt het ook goed. Is wel iets zwaarder 1200gram liep nu iets voor maar daar maakte ze geen problemen van. Ben blij opgelucht. Nu aleen nog met wk30 meting. En als die goed is dan geen extra controles meer. Xxx
Fijn goldfishie dat alles goed is gegaan! Hopelijk deze maand voor ons beide nu eens raak! Khloe ook voor jou fijn dat het goed was! Zal wel opluchting zijn?
Rogijuli ik eis wel een foto vanaf je balkon hoor..zodat we kunnen meegenieten.. Klhoe wat fijn dat alles nog hetzelfde was en niet verder gegaan. Hieronder de wondfo, kruidvat en action die ik net gedaan heb.
Julia zijn weer prachtige testen hoor!! Nu ook nog even invullen Fertility friend! Rogijuli lekker genieten! Groetjes terug uit een warm Nederland. Nou met alle symptomen die ineens losgebarsten zijn, eipijn, vruchtbaarslijm, nog maar eens een ovulatietest gedaan hartstikke licht nog steeds.
Ik heb t vruchtbaar slijm meestal 1 tot 2 dagen voor de positieve test..goed teken hoor. Is het transparant?
Ja ik had zonder clomid wel vruchtbaarslijm vooral rondom mijn sporadische eisprong. Echt heel doorzichtig, maar met clomid nog helemaal niet gehad. Dus was ook beetje verbaasd! Maar echt onmiskenbaar vruchtbaarslijm. Zometeen manlief maar even verleiden, stond al op planning maar nu helemaal
You go mamalap...yeah! En zaadjes in GF zwem zwem (de goede kant op! ) Khloe wat een opluchting. Fijn ook dat je arboarts heeft ingegrepen. Julia super! Van harte meid.
Jaah is zeker een opluchting. Oeh mamalap goed teken. Veel plezier met sexytime Hoop heel gauw positiefe test te zien. Xxx
Julia ik heb even gekeken voor je. Je kan hem invullen jouw positieve test. Dan krijg je een pagina met congretulation enz...... Daar nergens op drukken! Helemaal naar beneden op cancel drukken, dan kun jij gewoon alles blijven invullen! Rogijuli kon ook gewoon nog invullen. Nou hier vanochtend mijn pre eisprong dipje! Ik denk nu echt dat ovulatietest vandaag nog positief gaat zijn. Hopelijk vanochtend anders vanmiddag!
9 uur gelukkig al. Hoef ik niet de hele dag in spanning te zitten. En heb de hele dag vrij genomen voor het geval ik geen goed nieuws krijg. Mocht ik wel goed nieuws krijgen dan kan ik de dag gebruiken om eindelijk even te gaan genieten.