ovulatie en temperatuur deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door mamalap, 28 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Repeltje

Repeltje Niet meer actief

Hee,

Ja meestal is me temp heel laag daarom vind ik het raar...
    Nee vanavond test ik niet, morgen weer wel.
    Denk dat hij morgen positief is, dat was namelijk vorige ronde ook :)
    Dankjewel voor het kijken, en gefeliciteerd met je zwangerschap :D

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

Repeltje ik durf er ook niks over te zeggen met zo weinig meetpunten en 1 ovulatietest :(

Brunette spannend hoor! Ik denk dat jouw eisprong vandaag of vannacht nog wel is. Aangezien hij gisteren knal positief was. Dan lopen we redelijk gelijk inderdaad. Ik zou jouw positieve ovulatietest wel even invullen bij Fertility friend bij opk. Dat helpt Fertility friend een handje!

3. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Waarom test je geen 2x per dag als je dr zo dicht op zit..? Als ik dat niet zou doen had ik wel eens de piek gemist :) Maar ik zou in elk geval vanavond klussen ;)

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

BAM daar is de verhoging als gepland! :D :D

5. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Mooi Mamalap! Vandaag 1 dpo :)

6. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Yeah Mamalap en nu een positieve test over een weekje of 2. Oh nee in jouw geval een dagje of negen hahaha.

7. mamalap

mamalap Niet meer actief

Haha jepp dag of 8 a 9...... duurt al lang genoeg :p

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.064
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Super stijging!!! Ik ga duimen dat er iets moois gaat innestelen over 4 dagen en je een positieve test hebt over 8-9 dagen.
    :D:D:D

9. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Fijn zo Mamalap! En nu keihard duimen!

10. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    snoept ze er stiekem toch weer een dagje af hè? :p

11. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Duidelijke stijging mamalap.. Op naar het wachtbankje... Wat voor lekkers wil je erbij ? :D

12. mamalap

mamalap Niet meer actief

Whaaaa lekkere rode biefstuk, maar die mag ik al niet meer ;) voor het goede doel wil ik die wel 9 maanden opzij zetten en daarna maakt mijn broer (kok) speciaal voor mij de beste van de beste :p

13. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.479
    8.738
    113
    Dat ziet eruit als een supersprong Mamalap!

14. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Zal ik jullie eens wat absurts vertellen! Ik stuurde vrijdag mijn saunavouchers naar mijn zus.. maar zaterdag had ze ze nog niet ontvangen. Vanmorgen wel. Maar zegt ze.. de envelop is open geweest (was opgesneden en weer dichtgeplakt met plakband) en iemand heeft ze eruit gehaald. Zijn ze gewoon uit de envelop gejat door iemand. Toen zei ik tegen haar 'zal ik eens kijken op marktplaats of iemand ze probeert te verkopen?'.. En wat zag ik? MIJN VOUCHERS..WERDEN OP MARKTPLAATS AANGEBODEN ! Ze waren er zondagavond op geplaatst en ik wist zeker dat het de mijne waren want er zit een vouw in en dat had ik gedaan omdat ze anders niet in de envelop pasten. Ik heb die vrouw eerst even uitgehoord en nu een fikse e-mail gestuurd dat ze ze onmiddelijk moet terugsturen naar mijn zus omdat ik anders aangifte doe van heling. (Ze schreef dat ze ze gekregen had.. wat op zich best kan).. Tjonge wat een gedoe zeg. Wat halen mensen zich toch in hun hoofd.. de post van een ander eerst achterover te drukken een dag en ook nog open te snijden en leeg te halen. Woedend word ik ervan. Manlief is bang dat mijn bloeddruk te veel stijgt LOL. Maar ik haat onrecht.

15. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ohh echt Julia? Wat zwaar kl**e! Zou iemand van de post hem open hebben gemaakt? Wat raar.......

16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.064
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Wat een eikels heb je toch in de wereld. Echt mega brutaal zeg!!

Wat zei ze op jouw mail dat ze ze moest terugsturen??

17. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Erg he en dat gebeurd zoveel!!
    Toen wij vanuit down under spullen lieten overvliegen, moesten wij ook een verzekering erbij doen , omdat anders de spullen eruit gehaald worden .. Zoals uggs en zo

18. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63

Ohh wagyu!!! Omnomnom

19. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.479
    8.738
    113
    Naaahhh niet te geloven Julia! Wat ontzettend asociaal zeg! Ik zou de gegevens van die vrouw uitprinten en de gegevens naar TNT sturen met een klachtenbrief erbij.
    Ik word ook nogal boos van dit soort zaken.

20. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    De dame van gisteren was het waarschijnlijk toch niet. Ze heeft een hele emailwisseling gestuurd met degene van wie zij de kaartjes heeft. Pfff ik was dr zo zeker van. Maar neemt niet weg dat dr iemand rondloopt die doelbewust post leeghaalt. Baal daar wel van. Wat bezielt die mensen...

Deel Deze Pagina