Hier ook niet elke keer met vl getest hoor....de twee keren dat ik voor nod al positief testte, zei hij ...eerst de dag dat je ip ongesteld moet worden afwachten
Haha gelukkig ik dacht dat die kerel van mij de enige ongeïnteresseerde was als het op testen aan komt
Hier echt temperatuur door utrogestan. Dat moet wel gemiddeld zit ik normaal op 4 dpo tussen de 36.7 a 36.8 ik heb 1 keer 36.9 gehad, maar ook regelmatig 36.6 op 4 dpo.
Hier ook altijd zonder vl getest hoor! Jeuhhh ik heb een kruis, 3 dpo Nog 'maar' 11 dgn te gaan... Al denk ik dat ik vandaag over een week een 1e testje ga wagen, bij de meiden testte ik toen ook 10 dpo al dik positief.
Nou dan werkt het dus prima bij jou die utro Laatste paar uurtjes in Portugal voor mij. Kon ik nog uitslapen tot 8 uur (9 uur NL tijd), wordt ik verdorie om 6 uur al wakker van een hoestaanval. Echt balen..... naja.... Om 11.50 komt de transferbus om ons (hopelijk) veilig op het vliegveld af te zetten en om 15 uur gaan we aan de vliegreis naar huis beginnen. Supervakantie gehad. Echt mega balen dat we naar huis moeten. Bekijk bijlage 462096 Bekijk bijlage 462098
Dat hoop ik niet... de 16e voor het laatst 'geklust' dus hoopte echt wel dat mn ei de 17e was en niet de 18e, dat maakt t redelijk kansloos ben ik bang. Goede terugreis!
Kansloos?? Hoe kom je daar nou bij? 2 dagen voor ei is hartstikke goed hoor! Er zijn vrouwen die alleen op de dag van posi ovu klussen en dan vind de eisprong 2 dagen later plaats en die zijn gewoon zwanger.
Ziet er goed uit Rogijuli fijn dat de vakantie goed was!!!! Nu op naar dinsdag. Hoe laat mogen jullie? Ik heb zelfde dag evaluatie gesprek. Sasjuh ik denk dat hij wel goed staat! Ik snap redenatie Rogijuli dat een dag later jouw temperatuur nog net zoals voor eisprong is, maar bij mij scheelt het ook maar iets. Dus ik denk dat hij wel goed staat.
Ziet er goed uit. Zal wel heerlijk weer gehad hebben? Mijn temperatuur weer iets omhoog hopelijk een goed teken
Spannend Rogijuli! Is in zkh toch voor jullie? Mijn idee is dat de kwaliteit van echo apparaat daar beter is. Ik was laatst met die vriendin mee ivm miskraam, maar zag duidelijk verschil met kwaliteit van mijn echo's. Baarmoederslijmvlies veel duidelijker in zkh.
Waardchijnlijk ook inwendig. Die eerste echo. Dat is zowieso heel duidelijk. Bij mij wordt dat het in elk geval wel.
Ja het zal vast en zeker een inwendige echo worden Nog 2 uurtjes genieten aan de zwembad bar en dan komt de bus weer. We hebben het geweldig gehad!! En we willen absoluut niet naar huis toe. We komen hier ook snel weer terug!
Ja terug thuis komen van vakantie is wel lekker. . Maar weg gaan is altijd zo jammer! ! Het gaat altijd zo snel. De tijd. Mijn kruis is ook gezet. . 3dpo vandaag.
Ja uiteraard een inwendige echo, maar die doet verloskundige ook. Die heb ik ook gehad met 8 weken zwangerschap bij verloskundige! Dus zkh of verloskundige? Brunette fijn is dat om een kruis te krijgen. Goldfishie gisteren had je het wel over nieuwe dingen die je nog niet eerder had gevoeld?
Drie dagen achter elkaar vroeg wakker (tussen 5.00 en 5.30), rare dromen en kramp in een kuit (2x rechts en 1x links). Vanochtend niet meer. Maar eigenlijk zegt het niets. Want het is nog veels te vroeg om iets te kunnen voelen wat met een zwangerschap te maken kan hebben. De pregnyl is waarschijnlijk nu pas uit mijn lichaam. En alles wat ik voel tot een week na de iui link ik aan de pregnyl. En daarbij is de gemiddelde innesteling pas op 9 dpo en ik zit vandaag pas op 7. Nu ben ik vooral wat moe en lichte hoofdpijn. Maar ik geloof er gewoon niet in. Ik zie het volgende week zondag wel. Gewoon weer afwachten. Ik heb wel hoop hoor, dit is de eerste echte kans!