ovulatie en temperatuur deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door mamalap, 28 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik duim hard voor je gold!!

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ik duim ook heel hard voor jou goldfishie!!!

Rogijuli al weer veilig thuis?

Dames 27 juni heb ik jubileum van dit topic! Precies een jaar schrijf ik dan mee in ovulatie en temperatuur. Dat is 2 dagen voor nod. Zou toch mooi zijn om dat jubileum af te sluiten met oplopende testen :D :D

3. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Ik wilde morgen een CB digital doen..maar beetje bang dat dr misschien 2-3 op zal staan ipv 3+. Wat zal ik doen? Langer wachten..of het gewoon loslaten mocht dr toch 2-3 staan. Wat hadden jullie en wanneer?

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

Julia eerlijk gezegd zou ik in jouw geval niet meer testen en de echo afwachten. Anders wordt je onzeker en stress is ook niet goed. ;)

5. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    Mamalap.. lijkt me een goede deal voor je haha

6. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Mamalap ik ben ook vóór die deal!
    Goldfishie mijn duimen heb je!
    Julia 30 juni duurt nog wel even. Ik was blij met tussendoor de MvM test. Dus misschien over een paar dagen testen?

7. mamalap

mamalap Niet meer actief

Nou relatief gezien een redelijke drop in temperatuur, wel gewoon netjes de utro gebruikt.
    Ik merk wel dat ik mijn kaartje ineens weer interessanter vind door de utro.

Ik verwachtte gisteravond al dat hij lager zou zijn, ik had het echt koud. Heb het eigenlijk nooit koud. En gisterenmiddag en avond hele felle steekjes baarmoeder. Maar theoretisch nog te vroeg. Dus schuiven we maar op utro af.

8. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik ook al een daling mamalap.

Heb echt zo'n gevoel dat mn ei niet is gesprongen ofzo. Eind vd dag en avond zo'n zwaar gevoel in mn buik, echt gevoelig en last van mn onderrug.
    Het is nog veel te vroeg voor zwangerschapssymptomen maar ken deze pijntjes gewoon niet.

9. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Vreemde drop inderdaad. Ook nog te vroeg voor innesteling.. En allebei hetzelfde.. Ben benieuwd naar morgen.

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.062
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Wij zijn weer thuis hoor.
    Net pas wakker (de kids slapen nu nog) maar de terugreis ging prima ;).

Mamalap.... 5 dpo drop kan een innesteling zijn of omdat je het koud had! Nog 4 dagen wachten en dan gaan we voor mooie oplopende testjes :D

Sasjuh, ik denk dat het bij jou door het gele lichaam komt. Ik ga er vanuit dat hij bij jou ook morgen weer hoger zal zijn.

Goldfishie ik ga hard voor je duimen dat je eindelijk een mooie test in handen krijgt!

Julia, niet meer testen hoor. Gewoon de echo afwachten ;);)

11. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Fijn dat de terugreis goed is gegaan!

Euh... gele lichaam? Help me ff 😉

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.062
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Dat is de lege follikel die overblijft na de eisprong. Deze gaat progesteron aanmaken en daardoor kan je een daling krijgen ;)

13. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    Rg.. fijn dat je weer veilig thuis bent!

Mamalap. En sas. Enjoy the club. Hier ook iets minder dan gisteren.

Had ik al gezegd dat mijn zusje zwanger is? Nu 2 naast me. Mijn beste vriendin en zusje. .

Ik wil over 2 weken stoppen met roken. Gaat een hele klus worden. Maar ik ga mijn levensstijl omgooien.
    Sporten, gezonder eten, stoppen met roken. Hopelijk heeft het effect.

14. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Thanks!

Benieuwd of morgen bij iedereen de temp weer omhoog is.

Maandag wordt mn jongste dochter 2, zorgt wel voor afleiding. Vieren het volgende week zaterdag, zou leuk zijn om die dag positief te testen 😊

15. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Madelieeeee..hoe gaat het eigenlijk met jou? Je bent zo stil? Heb je maandag weer een echo? En hoe laat? Voel je je goed?

16. mamalap

mamalap Niet meer actief

Haha dames allemaal lagere temperatuur vandaag! Maar inderdaad van jullie is hij echt van achterblijvend gele lichaam. Bij mij misschien ook wel vond het apart door de utrogestan heen.

17. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Hahaha ben er nog hoor. Lees tussen het slapen door bij. Dat is dus hoe ik de meeste tijd doorbreng.
    Al slapende! :D
    Deze dag is ook al aan me aan het voorbijgaan zonder tot iets te komen. Ben zo moeeeeee.
    Niet misselijk gelukkig. Dus neem het maar voor lief.

18. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.062
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Haha ik vond nog een action test.
    Wou eens kijken of de streep nu lichter was vanwege hoge concentratie hcg. Ben immers 7 weken.

Dit was na 1 minuut
    Bekijk bijlage 462261

En dit na 5 minuten
    Bekijk bijlage 462262

Gaat bij mij niet op dus :D

19. mamalap

mamalap Niet meer actief

Is gewoon super mooie test Rogijuli :D :D :D

20. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Fijn dat je weer veilig thuis bent! Madelie ben je dan zo moe van het zwanger zijn?

Ik weet niet of het misschien een teken is maar 1 van de katten die me normaal negeert wil constant op schoot liggen. Toch wel een beetje apart :;)

Deel Deze Pagina