ovulatie en temperatuur deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door mamalap, 28 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Meis ik wacht met je mee hoor! Gedeelde smart is halve smart xx

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

Lief goldfishie ik wacht misschien ook wel met je mee Tot mei als er cystes zitten. Volgens mij moeten die eerst weg. :(

3. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Maar begrijp ik dat je PCOS niet retour is? Yay! Toch?

Die troebele lijkt een restant/ cyste idd. Maar die heldere, zou die nog kunnen springen deze maand?

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

Nou pcos gaat nooit weg! Die stralenkrans zit er altijd nu dus ook. Ik heb al zitten lezen dat je met pcos dus inderdaad ook cyste gevoeliger bent.

Inderdaad is het dus nu de vraag of staat die heldere op springen of zijn het cystes geworden. Vanmiddag weten we het hopelijk.

5. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ik ben al gebeld. Geen cystes! Naderende eisprong, maar wel weer dubbele eisprong dus. Deze keer geen verbod we mochten het zelf bepalen. 21 april wel evaluatie gesprek hoe volgende cyclus verder.

Mijn ovulatietest was ook weer erg donker zou het dan toch? Mijn man zegt ervoor gaan, misschien maakt mijn lichaam gewoon snel 2 eitjes aan?

6. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ziet er goed uit! Doe maar wat je man zegt haha.
    Zo die iui was weer een toestand. Weer gyn erbij moeten roepen. Maar het zit er weer op. Manlief had weer goede opbrengst (60 miljoen) dus ik vind dat het deze keer goed komt!

7. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Mamalap: spannend weer zeg!! Ik duim voor een mooie eisprong!! :)

8. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Mamalap, gelukkig geen cystes!! Go for it , zou ik zeggen. Maar je moet doen waar jullie je goed bij voelen

9. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Mamalap en DeeDee dit voelt allemaal goed hoor!

Hop hop hop zwemmertjes! :D

10. XmoonlightX

11. mamalap

mamalap Niet meer actief

Mijn gevoel zegt dat we er deze keer voor gaan, het mocht nu ook van gynaecoloog. Als ik geen echo had gehad had ik niet eens geweten dat er 2 zaten.

Maar blijft raar, eigenlijk heeft de clomid niet gewerkt omdat het veel te laat is en toch zitten er 2 follikels. Daarom zeg ik, misschien maakt mijn lichaam gewoon snel 2 eitjes aan. Dan blijven we aan de gang met uitstellen van....

12. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    That's the spirit!

13. mamalap

mamalap Niet meer actief

Nou we hebben het erover gehad en we gaan het risico nemen.

Dus ik hoop over enkele dagen bij jou op dat wachtbankje plaats te nemen Deedeebowtie :D
    Ik vergeet helemaal te reageren dat jouw 60 miljoen ook absoluut de moeite waard zijn :D

14. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Ja je kunt in een gestimuleerde cyclus natuurlijk ook gewoon van jezelf al meer eitjes krijgen. En net wat je zegt: anders had je het toch ook niet geweten!

Ik heb een maand of 3 geleden op de echo's ook gezien hoe ik van mezelf ineens 2 groeiende follikels had. Bij mij leverde het toen alleen niks op. Dus gewoon ervoor gaan! Eerst maar eens raakschieten :p

15. mamalap

mamalap Niet meer actief

Nou hier dus al mijn 1e knaller, ik denk morgen ergens mijn eisprong. Of morgen eind dag of morgen nacht :D
    Uh vanavond en dan morgen tussen de middag? laatste keer was wegens drukte maandagavond.

16. XmoonlightX

Zou ik zeker doen mamalap!!! :D

17. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Jeetje wat ontzettend heftig zeg. Vreselijk.... Heel veel sterkte voor jou en de hele familie. Wat een klap.

18. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Zou er ook voor gaan. Of ben je bang voor de kans op een tweeling?
    Heb deze topics niet vanaf het begin meegelezen dus weet niet wat de reden is dat je twijfelt over wel of niet ervoor gaan bij dubbele veisprong.

19. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Aah, niet stil bij gestaan. Stelt hij de basale temperatuur dan hoger of lager vast denk je?

20. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Ik las het ergens in de handleiding van FF, dus ik neem aan dat FF er op die manier rekening mee houdt idd :)

Deel Deze Pagina