ovulatie en temperatuur deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door mamalap, 28 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Mamalap: nee, niet heel hoog. Gewoon gemiddeld.
    Het is dat ik pas op 10 dpo zit, maar voor nu denk ik alweer dat het niet gelukt is.

2. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Ha Goldfishie..ik zie in je handtekening dat het je 3e iui is. Tot hoeveel gaan ze? Zijn er nog andere plannen mocht het deze ronde niet gelukt zijn? Wat nog steeds wel kan natuurlijk!!

3. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.479
    8.738
    113
    Wow! Dat valt nog moelijk te verbergen.
    Tenzij je kast vol hangt met wijde tuniekjes. Ik zou :D

4. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Julia: eigenlijk is het onze tweede iui. De eerste (was begin nov 2014) telde eigenlijk niet omdat deze getimed was op een cyste ipv op een follikel. De tweede iui (begin feb 2015) was goed getimed, alleen met hoeveelheid zaad onder 1 miljoen. Nu de derde iui (12 juni) zit ik nog op het wachtbankje.

Als het deze ronde niet is gelukt dan doen we nog 1x iui zonder extra hormonen. Alleen met pregnyl voor de eisprong. En als die ook niet lukt, dan hebben we na de zomerstop van het ziekenhuis nog 3x iui met extra hormonen. Als dat ook niet lukt dan naar ivf/icsi.

5. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.479
    8.738
    113
    In veel merken stoppen ze tegenwoordig parfum. Belachelijk.
    Zou dus zoeken naar parfumvrij.

6. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.479
    8.738
    113
    Van harte gefeliciteerd met je dochtertje!

7. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.479
    8.738
    113
    Bedankt voor alle succes wensen voor de echo zo meteen!
    Ik houd jullie op de hoogte.

8. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Ja zeg..dat geldt voor heel veel dingen.. Zelfs de gewone tissues in een doos stoppen ze nu vol met balsam olie ofzoiets..Had die perongeluk gekocht een keer..echt niet lekker.. Stinkt gewoon en zeker als je zwanger bent!

9. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Ok dat klinkt goed. Heb je het idee dat het met extra hormonen meer kans heeft? Het zal vast. Maar ik hoop dat het natuurlijk niet nodig is allemaal! Wat bedoel je met zomerstop..ga je dan 1 cyclus ertussen hebben straks?

10. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ja dat was toen ook inderdaad met die maandverband. Net alsof we dat down under nodig hebben :(
    Nou hopelijk vind ik voor string inlegkruisjes zonder parfum :( ik heb niet eens meer normaal ondergoed. Daar krijg ik helemaal kriebels van. Argh

11. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Julia: nee, de afdeling in het ziekenhuis heeft 2 weken zomerstop en is dus dicht. Dan doen ze geen fm's en geen iui's.

Als het allemaal goed gaat en mijn ei de volgende ronde op tijd is, dan kan ik de volgende iui nog net voor die zomerstop doen. En dan is mijn wachtbankje dezelfde periode. En dan kan ik na hun zomerstop gelijk verder met de ronde iui met hormonen.

Ja, het geeft met hormonen wel meer kans. Alleen soms weet ik gewoon niet of ik ooit wel moeder kan worden. Het is gewoon maar doorgaan en blijven hopen dat het ooit lukt.

Mamalap: vervelend zeg dat je zoveel last krijgt van het maandverband.

12. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Madelie veel plezier en succes bij je echo!
    rogijuli dat is lastig verbergen idd!

Voor de rest draaien mijn duimen gewoon door!

13. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik was vlak voor ik zwanger werd over gegaan op wasbare inlegkruisjes. Ik kreeg ook iedere keer van allerlei kwaaltjes (ook van maandverband) Wat een verademing. Zit heerlijk zacht (voelt gewoon als een onderbroek) weg irritatie. Ik wil voor de kraamweek straks ook wasbaar maandverband kopen. (inlegkruisjes was een test). Ben ook weer terug gegaan naar een menstruatiecup (had ik al een tijdje wegens wisselend succes gestopt) Ben van plan na mijn bevalling ook weer op cup en wasbare inlegkruisjes over te gaan.

14. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Even een vraagje, ik weet natuurlijk niet of ik zwanger ben. Maar eigenlijk wilde we deze week ergens naar de sauna om gewoon even lekker te ontspannen. Maar is dit dan wel verstandig zo lang ik het nog niet weet?

15. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik denk dat het weinig kwaad kan hoor. Gewoon lekker doen. Als ik alles had moeten laten had ik 2,5 jaar niks gekunnen.

16. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik het maar even laat. Mooi buikje trouwens al!
    Als ik weer ga testen dan denk ik woensdag. Mits temperatuur dab nog hoog is.:D

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.067
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Madelie! Hoe is de echo gegaan??

18. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Ik zou alleen naar de sauna gaan tussen menstruatie en eisprong. En dan t liefst zo vlak mogelijk na menstruatie. Gaan na je eisprong werd me hier van alle kanten afgeraden.

19. mamalap

mamalap Niet meer actief

Jaaaa Deedeebowtie love you, dat is het! In ieder geval via Internet te bestellen! Ook voor string :D ik reageer op die sap die ze erin doen.

Dracena ik ben ook gek op sauna maar durf het toch niet. ;)

Madelie weet je al meer?

20. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.479
    8.738
    113
    Het is niet goed. Geen hartje meer en niet gegroeid sinds de echo van vorige week. Morgen afspraak met gynaecoloog. Wil curretage bespreken. Ben helemaal stuk.

Deel Deze Pagina