Ik zit in een waas. Voelt zo onwerkelijk. Voel me nog zo ontzettend zwanger. Borsten zijn nog gevoelig. Nog steeds vreselijk moe. En gister voor mijn gemoedsrust nog een zwangerschapstest gedaan en nadat ik een liter thee had gedronken was de teststreep nog steeds donkerder dan de controlestreep. Buik die al flink opzet. Ik verlangde zo ontzettend naar dit kindje....
Och neeeee Madelie wat naar!!! Even een digitale knuffel! Ik leef enorm met je mee! Heel veel sterkte morgen ook bij de gyn.
Dank jullie wel lieve meiden. Het lijkt zo oneerlijk verdeeld soms in deze wereld. Mensen die geen kinderen willen of hun kinderen verwaarlozen krijgen ze in hun schoot geworpen. En hier lees je zoveel verhalen van wie het verlangen eindeloos groot is waarbij het niet lukt om zwanger te raken of waarbij het mis gaat. Zo zou het niet moeten gaan.
Neeeeee madelie Ach meis toch, wat verdrietig. Heb je wel iemand waar je nu op terug kan vallen?? Dikke knuf!!
Zou wel mensen kunnen bellen Moonlight, maar merk dat de behoefte ontbreekt. En waar ik wel behoefte aan heb weet ik eigenlijk ook niet. Ja dat ik uit deze nachtmerrie ontwaak en dat ik het allemaal slechts zou hebben gedroomd
Oh oh lieverd ik vind het echt vreselijk. En het leek vorige week zo goed te gaan. Ik wil je heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd. Het is gewoon oneerlijk!
Graag gedaan hoor. Kleine moeite groot plezier. Luv u 2 Wel even wassen met een wasmiddel waar je tegen kunt hè? Anders schiet het nog niet op.
Dat heb ik zeker. Veel meiden hier weten wat het is om met dit soort verdriet om te moeten gaan. Helaas. Hebt dan maar een half woord nodig om elkaar te begrijpen.
Madelie.. ik ben er stil van! Wat erg! Geen woorden voor. Verschrikkelijk, zo oneerlijk. Heel veel sterkte en knuffels van mij.