ovulatie en temperatuur deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door mamalap, 28 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Bah ik moest steeds aan je denken vandaag :(
    Het is inderdaad zoooo oneerlijk! Zo hoort het niet te gaan!

2. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.479
    8.738
    113
    Nee zo zou het inderdaad niet horen te gaan.
    Helaas hebben we er zelf niets over te zeggen
    :( :(

3. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    Heb ik ook last van. Bij inlegkruisje en maandverband. Vasaline of sudocreme of zink wil wel een bescherm laagje geven. Vroeger ook van pampers schijnt ;)

Materiaal of idd parfum zou de oorzaak moeten zijn.
    Ik heb eerlijk gezegd nog niet echt op de verpakkingen gekeken tav parfum enzo. Ik gebruik always of libresse.
    Niet echt top tegen gevoelig huidje.

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

Thanks brunette! Volgens mij heb ik nog ergens sudo crème liggen.

Rogijuli echo dag :D :D Hopelijk zometeen een mooi wondertje te zien of 2 ;)

Wij ook evaluatie gesprek vanmiddag. Eerst halve dag werken.

5. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Meh. Moest er vannacht om 3 uur uit om naar de wc te gaan. Waarschijnlijk gevolg, lagere temperatuur -_-' of heeft dat er niks mee te maken?

Succes RoGiJuLi!

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.071
    15.643
    113
    Nabij Utrecht
    Vandaag echo dag idd ..... maar knijp hem wel een beetje hoor.
    Eerst 2 uurtjes werken en dan naar de echo.

Mamalap jij succes met de evaluatie!!
    Jullie tempen zijn mooi :D

Dracaena, heb je om 5 uur getempt of nadat je op de normale tijd was opgestaan?

7. mamalap

mamalap Niet meer actief

Is logisch hoor Rogijuli! die 1e echo is echt altijd de spannendste! Ik duim heel hard voor je.

8. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.479
    8.738
    113
    Wat een bewogen dag wordt het vandaag.

Rogijuli veel succes met de echo vandaag!
    Ik wens je een prachtig gezond mini kindje met overtuigend sterke hartslag zodat je daarna ontspannen kunt gaan genieten.

Mamalap heel veel succes met de evaluatie!
    Hopelijk zijn vervolgstappen met prikken en dergelijke niet nodig, want hopelijk is het al goed raak nu met de utrogestan. Je temperatuur ziet er in ieder geval goed uit.

Bij mij sinds vanmorgen bruinverlies en licht rommelende buik. Maar ga toch aandringen op een curretage. Het op gang komen van mijn cyclus heeft na de vorige miskraam zo lang geduurd. En die tijd heb ik gezien mijn leeftijd niet meer.

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.071
    15.643
    113
    Nabij Utrecht
    Tja heb ook nog nooit zo laat in de echo mijn eerste echo gehad. Alle andere echo's waren met 6 weken ;).
    En helaas geven goed echo's ons geen garantie dat er ook daadwerkelijk een levend kindje geboren gaat worden.... maar die gedachte is even zorg voor later ;).

Madelie.... meid wat heb ik met je te doen. Ik ben ook geen afwachtend type en zou ook willen om er zo snel mogelijk klaar mee te zijn zodat je weer verder kunt! Ik snap je gedachtes helemaal.
    Hoe laat heb jij het gesprek?

10. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.479
    8.738
    113
    Moet om half 10 bij de gynaecoloog zijn.

Op zich wel fijn dat je de echo iets later hebt dan voorheen. Dan is het meteen duidelijk.
    Geen net opstartend hartje of nog net geen hartje waardoor de twijfel toe kan slaan.
    Als nu het hartje goed klopt is het risico dat het misgaat al flink afgenomen. Nee helaas geen garanties. Maar dan toch al minder risico. Maar het blijft spannend, snap dat heel erg goed.

11. mamalap

mamalap Niet meer actief

Madelie jij ook heel veel succes meid. :( ik hoop dat ze je snel willen helpen.

12. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.479
    8.738
    113
    Dank je wel Mamalap. Hoop het ook.

13. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Heel veel sterkte en succes vandaag Madelie!
    RoGiJuLi ik duim voor een mooie echo!

14. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Rogi hopelijk mooie echo zo.

Madelie sterkte. Ik snap helemaal dat je niet wil zitten wachten. Zo'n type zou ik ook niet zijn.

Blegh zoonlief is alweeeeeer ziek. Het is echt iedere drie weken raak. Nu kreeg hij zaterdag koorts en vanmorgen was het alleen maar hoger. We gaan de HA maar weer eens bellen. Zelf voel ik me ook niet helemaal fit, dus er hangt wel iets in de lucht bij ons zeg maar.

15. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Ik heb normale tijd net voor half zeven getemperatuurd maar beide tijden waren niet met 5 uur slaap aaneengesloten (dat is de norm geloof ik?)

16. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ik kan je niet helpen Dracaena, ik hoef nooit te plassen in de nacht. Zelfs hoog zwanger niet. Sorry

17. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Madelie + Rogi + Mamalap: allemaal heel veel succes straks!

Madelie: hopelijk mag je snel weer verder. Je weet ieder geval dat je zwanger kunt worden. Een miskraam lijkt me heel erg en heel verdrietig. Dikke knuffel!

Mamalap: laat je weten hoe je gesprek ging?

Rogi: de vakantie heeft jou goed gedaan en met dat bolletje heb je vast een mooie echo!

Dracaena: ja, dat je temp iets lager is kan idd komen omdat je er 's nachts uit bed bent geweest. Wat is je normale temptijd? Heb je nadat je uit bed bent geweest nog wel een paar uur vast geslapen?

Gisteren cyclusdag 27, 10 dpo met 36,79 graden.
    Vandaag cyclusdag 28, 11 dpo met 36,78 graden.

Wel stabiel, maar vind het niet hoog genoeg voor mijn doen. We zien het van het weekend wel.

18. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Ik moet nu soms wel 2x snachts mijn bed uit..maar maakt voor de temp nauwelijks uit. Denk dat t wel goed komt.

19. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Rogijuli..ik wens je een prachtige echo toe zo..

Madelie..hopelijk krijg je snel een oplossing. Mijn vriendin kreeg cytotec voor geschreven en daarmee begon het meteen.

Mamalap..vandaag HET gesprek? Fijn..hoop dat je straks weet waar je aan toe bent..maar dat t niet nodig zal zijn :)

20. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Madelie! Heel veel sterkte! Heel naar! Hopelijk snel een gezond kindje!!

Deel Deze Pagina