Goldfishie we zijn om half 1 gaan slapen. Om 10 voor 3 ben ik er uit geweest om naar de wc te gaan en om vijf voor half 7 ging mn wekker om te tempen. Dit is ook de normale tijd. Dus tussendoor denk ik 3 uurtjes vast geslapen. Is natuurlijk niet erg lang.
Ik zou hem vandaag niet mee laten tellen dracaena Pfff wat gaat de tijd toch langzaam..... nog een uurtje (en dan maar hopen dat de wachttijd niet zo lang is).
Ahhhh veel succes RoGiJuLi ik duim met je mee voor een mooie echo. Hoe zet je trouwens een bolletje open in ff?
Ben weer thuis. Ook bij de gynaecoloog een echo en een vruchtje zonder hartslag. Wel fijn dat dit voor de zekerheid werd gecontroleerd. Vanmiddag naar de anesthesist voor een gesprek. Ik kies voor een ruggenprik en dit vond de gynaecoloog goed. Morgen moet ik mij om 11.00 uur in het ziekenhuis melden voor de curretage. Helaas wordt deze gedaan door een vrouwelijke gynaecoloog waar ik al eens eerder ben geweest en die een nogal gevoelloze hork is gebleken, maar anders kon het pas vrijdag en ik wil het echt achter de rug hebben.
Fijn Madelie dat het snel kan! Heel veel sterkte en succes morgen. Pfff blijf het zo triest voor je vinden.
Fijn dat het wel zo vlot kan Madelie! Die zul je dan inderdaad maar even moeten negeren. Jammer wel dat zulke rondlopen he.. Sterkte vandaag.
Hier goed nieuws. We zagen een kleine uk met kloppend hartje en was netjes 7+3 weekjes groot met een mooie dooierzak er naast. De foto ging moeilijk omdat ukkie heel diep in mijn baarmoeder ligt (en mijn baarmoeder zelf ook al diep ligt). Het is er dus maar 1tje mamalap Bekijk bijlage 462603
Ja leef even in een behoorlijke nachtmerrie. Al aan de beurt RogiJuli? Ik duim voor je. Wat is dit toch een ontzettend fijn topic. Ben blij dat ik jullie hier gevonden heb.