ovulatie en temperatuur deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door mamalap, 28 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Dan zit je heeeel dicht bij mij Mamalap :D
    En MLady spannend! Onze NODS zitten dicht bij elkaar. FF zet de mijne op 26 april.

2. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Mijn nod heb ik zelf op 21 april gezet. Dus ik loop iets op jullie voor.

3. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Maar wel allemaal heel dicht bij elkaar. Ook grappig :)

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

Wow dat komt nooit voor zo dicht op elkaar, hopelijk allemaal raak dan! De mijne staat nu op 24 april.

5. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Haha echt leuk :D

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.019
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Hey meiden. Wat hebben jullie veel afgekletst de laatste paar dagen :D

En allemaal in dezelfde week jullie nod!! Ik ga voor jullie allemaal duimen....
    Eventjes ego richting mamalap.... yesss toch een heel laat (paas) ei gekregen .... wow!!

Mijn nod is op de 26e, dus als het goed is kom ik over 4 dagen ook bij jullie op de wachtbank :D

Deedee.. wij kennen elkaar volgens mij niet. Mijn handtekening verteld je iets over mijn gezin.
    Verder hebben we in sept. 2013 een cryo tp gehad die niet aansloeg. Hierna in sept 2014 weer een verse ivf gedaan. Maar helaas hebben de verse embryo en de 3 cryo's niet tot een zwangerschap geleid.
    We gaan nu ffies paar maandjes rusten en nadenken of we voor ivf 2 gaan of dat we het nu voor gezien houden ;)

Ik ben hier dus niet meer dagelijks maar hou de meiden hier goed in de gaten want ik hoop dat iedereen hier heel snel zwanger is :)

7. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ahh Rogijuli super lief dat je nog meeleest! Jullie gebruiken geen anticonceptie dus? Nou dan hoop ik toch nog op spontaan wonder voor jullie meid! Knuffel (mis je wel een beetje hoor)

8. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    RoGiJuLi aangenaam kennis te maken. Wat een traject heb jij al afgelegd zeg!

9. mamalap

mamalap Niet meer actief

Zo echt slechte verbinding hier :( en voor mij als internet/telefoon junkie helemaal niet leuk. Even snel dus temperatuur vanochtend 36.26 dat houdt in dat de eisprong op vandaag gaat komen en nod 25 april wordt.

10. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Je zit dan ook in een uithoek LOL :D

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.019
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Mamalap, nee wij gebruiken geen anticonceptie :)

12. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    2 eitjes is dubbele kans!
    En kortere cycli is vaker kans!

Positief nieuws dus :D

13. mamalap

mamalap Niet meer actief

Mooi Rogijuli we gaan gewoon voor een spontaan wonder :D

Deedeebowtie pff en ik ben een rasechte stadse :p

14. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Hopelijk dat er spontaan iets positiefs staat de gebeuren. Het is je ontzettend gegund :)

15. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Thx voor je peptalk! Maar er is altijd een sceptisch stemmetje in mijn hoofd dat me blijft herinneren aan het feit dat ik maar 1 werkende eileider heb (de linker). Met 1 eitje op rechts zijn mijn kansen nihil (ik heb ze vrijwel altijd van rechts, gek genoeg) want dat lukt als ruim 20 rondes niet. Met 2 eitjes van rechts heb ik hopelijk meer kans. Misschien botst de achterste op tegen de voorste als die vast komt te zitten in de ingang van de rechter eileider (wat ik dus steeds vermoed) en stuitert de 2e dan door naar de ingang van de linker eileider. Zoiets ;)

Misschien heb ik gewoon een te levendige fantasie. Maar ze zeggen dat je lichaam een natuurlijk pick-upsysteem heeft. Dus dat de andere eileider het werk van de uitgeschakelde eileider als vanzelf overneemt.

Waarom ben ik dan niet al lang zwanger?! :)

16. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Oh en het tempen ging vanmorgen mis. Heb liggen woelen en draaien (zweten). Lag rond 5u ook weer wakker. Viel rond 5.30 weer in slaap, hoopte dat ik dan rond 8.30 op z'n vroegst uit die diepere slaap zou ontwaken, zodat ik toch nog kon tempen.

Roept manlief geschrokken om fokking 7u: "hoor je dat gepiep?!" Ik, slaperig: "huuuh?" Hij: "Ja een wekker, of maak jij dat geluid met je telefoon ofzo?" Ik, inmiddels klaarwakker aan het luisteren, "nee schat. Dat zijn vogeltjes."

Sjonge. Leuk dat voorjaar. Grmbl :x :cool: Ja toen had tempen dus geen zin meer want heb daarna geen oog meer dicht gedaan :D

17. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Mlady rare vraag misschien, maar als de rechter niet zijn werk goed doet maar het wel steeds probeert zonder een kans van slagen, waarom halen de artsen 'm dan niet weg? Van wat ik lees neemt de linker het dan over. Dat zou dan een grotere kans op een zwangerschap betekenen lijkt mij. Maar goed, ik ben een leek en misschien zeg ik nu wel hele vreemde dingen.

18. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Ja dat is precies wat ik dacht, toen de dokter het me na de laparoscopie vertelde. Wat heb ik eraan, had 'm weggehaald toen ik toch onder narcose was! Maar dat hebben ze waarschijnlijk niet eens overwogen. Als je lichaam al langere tijd maar 1 functionerende eileider heeft, schijnt je lichaam vanzelf dat pick-upsysteem aan te zetten.

Ik heb ze bij de intake voor de mmm verteld dat ik op mijn 11e een blindedarmontsteking heb gehad. Nu blijkt dat ik daar niet onbeschadigd mee weg ben gekomen. De verkleving is ws. al rond '91/'92 begonnen en toen ik een paar jaar later ongesteld werd, zat die rechter eileider ws. al dicht.

Ze zijn telkens zo vol vertrouwen over dat pick-upsysteem, dat ik er wel enig vertrouwen in probeer te hebben...

Wat ik zelf telkens niet begrijp, is waarom ik sinds ik in de mmm zit op links nog maar 2x een slome groeier had. Nu was de 2e. Rechts al 2 flinke joekels, en dan komt links nog met een spuit 11. Die was gisteren nog maar 1,4 in doorsnee. Ja daar heb ik niks aan! Dat frustreert me erg. Stom lichaam, denk ik dan ;)

19. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.019
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Mlady.... als ik jou was zou ik ivf gaan overwegen.
    Het is een zwaarder traject dan iui maar door jouw verhalen weet ik zeker dat jullie meer geluk zullen hebben (en dus sneller zwanger raken) door middel van ivf.

20. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes allemaalDames.
    Heb nog ietd nodig, een adviesje... M'n eierstokken zijn gelukkig niet verkleefd .. Voelde gisteren een enorme pijn rechts dus ik dacht even testje doen. Deze sticks zijn nog niet op knal sterkte toch? Gisteren om 16.30 en de tweede om 18.15. Vanmorgen ook 1 en was ook nog zo. M'n temp is nog niet gestegen. Betekent dit een eisprong? Vorige week was ie namelijk knal wit.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,2 KB
      Weergaven:
      3

Deel Deze Pagina