Welke predictor testen zijn dit precies? Heb er vandaag naar lopen zoeken bij kruidvat maar ze hadden 4 soorten van predictor. En toen was ik de weg kwijt haha.
Hoe lang de piek duurt is niet van belang. Alleen het begin van je piek is belangrijk. Op dat moment is je LH hormoon zo hoog dat deze het eitje aanzet tot springen binnen 24 tot 48 uur na het begín van je piek.
Jaaaa Madelie gaan we gelijk op straks? Dipstick net nog gedaan en is ook positief nu, jeuh! Die Predictor is waar op staat 6 dgn voor nod testen!
Pfff eigenlijk geen idee. Ik zelf kijk nooit zo naar prijzen Ik koop zelf eigenlijk ook nooit veel (behalve zwangerschapstesten ). Ik moest laatst kleren kopen omdat ik nog maar 1 broek en tshirt had liggen dus was noodzaak. mijn man doet de boodschappen bij ons thuis. Zegt genoeg denk ik.....
Zou zomaar kunnen dat we op dezelfde dag een eisprong hebben Sasjuh Even eisprong op ons kaartje afwachten.
Zou mooi zijn als het bij beide dan ook raak is Wanneer hebben jullie de clearblue met indicator gedaan rogijuli en mamalap?
Dracaena voorzichtig gefeliciteerd meid! Ik zie een streepje hoor! Hopelijk loopt hij op! Duim voor je!
Ik heb de cb gedaan met 11 dpo kreeg toen 1-2 en met 13 dpo kreeg ik 2-3 (wel pas na heeeeeerl lang denken).
Ik heb de cb bewaard tot 14 dpo, dat ik zwanger was wist ik toch al Hoopte op een 2-3 die kreeg ik ook
Mijn hemel, mijn eierstokken hebben er zin in! Paar uurtjes verder en CB is ook positief Voor de zekerheid nog eentje gedaan en ook positief. Na grote teleurstelling en verdriet een paar weken terug, maar ik ga er weer voor! Met Utrogestan dit keer!
Fijn madelie en idd met Utro!!! Daar ben ik ook mee bezig nu. Laten we hopen op een wonder he dat t een helpend middel is. Wanneer heb je dan evt inseminatie.?