Goede morgen! ! Hier moest ik ff lachen. Mijn ei is geweest. Het aftellen is begonnen. Dezelfde waarden als in mei. . 2 maanden geleden.
2 is ook leuk Ik mag morgen eindelijk weer kijken. Om half 3 echo en om 15 uur gesprek/intake met mijn gyn (die ik nu voor de 5e keer als begeleider ga krijgen ).
Ja dat kan... maar dan gaat z'n wekker nog vroeger.. vind ik dan weer wat minder spannend brunette op t wachtbankje
Ja brunette lijkt mij inderdaad dat die geweest is! Jij ook utrogestan deze ronde? Dracaena inderdaad klokken verzetten! Pffff Rogijuli jij morgen weer! Heb je de Beeb nog gevoeld? Dan is het maar formaliteit! Haha
Ik ga duimen Brunette. Volgens mij gaat de rest nu gelijk op hetwachbankje. Schelen maar een paar dagen Kunnen we dan over 2 weken met zijn alle verhuizen naar een eigen gemaakt zwanger topic??
Haha dat kan toch gewoon hier! Ik bedoel wij zijn op dit moment de actieve temperatuur experts van het forum. Dus voor nieuwkomers handig
Ben zo benieuwd naar je test Dracaena! Mamalap goed dat je mee doet met MvM, heb ik ook 2x gedaan. Brunette jaaa op de wachtbank!
En goldfishie de iui. ook succes! Ik heb echt een kop als een vergiet de laatste week. Normaal super scherp. Van de week gewoon volhouden tegen een klant met Kevin terwijl het toch echt kris was. Op een gegeven moment kwam mijn collega er voorzichtig bij Uh dat is kris...... Gelukkig was het een relatief jonge kerel en kon hij er hard om lachen.