Heb je trouwens gezien dat de controlestreep ook veel lichter is dan gisteren?? Je hebt dus vandaag een minder goeie test van het kv te pakken. Boven gister en onder vandaag. Bekijk bijlage 465505 Bekijk bijlage 465506
Dracaena..ik had ook een mindere kruidvat test te pakken op 12 dpo. Controlestreep was ook veel minder duidelijk. Toen smiddags een action gedaan na 2.5 uur niet drinken of plassenen en die gaf wel een duidelijk streepje. Het kan echt verkeren. Anders had ik de moed toen al opgegeven.. Mijn echo is vanmiddag om 16.00. Vandaag nog dag vol klusjes ingepland waarvan ik allemaal vind dat het moet gebeuren voor ons vakantiegastkind komt dus de tijd zal wel vliegen. Goldfishie..ik duim voor een top iui vandaag!
Klopt dat ff pas na paar dagen van positieve ovulatie test me ovulatie in me temp kaart zet had gisteren een positieve ovulatietest zit ik dan vandaag al op 1dpo?
Eisprong is 24 tot 48 uur na positieve test. Temperatuurstijging 24 uur na eisprong en Fertility friend zet hem pas na 3 dagen hogere temperatuur erin. Dus ik denk eerder vandaag 0 dpo
Ik moest net even ruim tien blz teruglezen, maar wel superspannend!! Madelie en Sasjuh en ik rond de eisprong! Brunette zit al op het wachtbankje! Julia: succes vanmiddag! Hier zijn. Vanochtend de zaadjes ingeleverd en straks weer terug naar het ziekenhuis voor de iui. Ben benieuwd hoeveel zaadjes het zijn. Het is mooi weer, de zon schijnt! Dit gaat het worden! Trouwens... Ik heb ook zin om die nieuwe predictor te halen! Hahaha en dat zeg ik, degene zonder testdrang!!
Ik had net een positieve ovulatietest denk ik. Is het heel erg dat we het vanavond dan niet gezellig maken..hebben het gisteren al gexellig gemaakt en ivm vriendlief zijn zaad is het misschien verstandiger dag te wachten? Als het is zoals vorige rondes heb ik morgen me eisprong. Haha allemaal tegelijk op wachtbankje
Repeltje: als jullie gister al sexytime hebben gehad en morgen weer, dan is dat helemaal prima! Veel plezier morgen!
Dit is een fijne samenvatting 😂😂 Ga duimen voor jullie dames! Hier is de ongi doorgebroken, dus gestart met ac
Goldfishie ik had deze ronde ook voor eisprong al het gevoel dat dit hem werd! Dus wie weet voor jullie ook
Zelfs een licht streepje op een action met minder geconcentreerde urine. (Had er toevallig nog een liggen )