Hey meiden.. ik dacht ik laat ook weer even iets horen.. had zo gehoopt dat jullie al aan het kletsen waren in het zwanger zijn topic... maar zo te zien zijn jullie ook nog druk bezig met proberen zwanger te worden.. Wij zijn ook nog niet zwanger.. We zijn er niet meer zo heel erg mee bezig.. klussen gewoon omdat we zin hebben en niet omdat mijn eisprong er aan komt.. en ik houd mijn temp ook niet meer zo trouw bij.. Mijn man heeft nog steeds geen werk.. en dat levert behoorlijk wat stress op.. denk niet dat het goed zal zijn als er nu een 2e aan zou komen voor mij.. maar tis o zo welkom! dubbele gevoelens dus.. Ik zit vandaag 5 DPO.. en voel me de hele week al super raar.. heb ook constant last van mijn eisprong.. dan ben ik echt ziek! (aan de ene kant wel handig want dan weet ik dat ik een eisprong heb) hele erge buikpijn en misselijk.. Ik heb een paar maanden geen eisprong gehad en nu de laatste 2 maanden weer wel.. de PCO is er dus nog steeds en ik denk dat als we zwanger willen raken we of heeeeeeeeeeeel veel geduld moeten hebben.. of weer naar de gyn moeten, maar daar wachten we dus nog maar even mee tot er meer zekerheid is qua inkomen.. Ik lees heel af en toe nog even mee.. maar zit niet zo heel vaak meer op het forum.. ik wens jullie echt het alle beste toe en hoop echt uit de grond van mijn hart dat jullie snel zwanger mogen worden! Dikke knuf!
Idd rogi , toch duidelijk weer een licht streepje zichtbaar.. Argh wat frustrerend dat hij niet duidelijker wordt.
Bah Rogi ... Blijf duimen Hopelijk heeft je man snel iets gevonden music mamma rn de pco wat naar Ik heb wat last van bloed bij t vegen maar geen ongesteldheid nog op nu dag 14 na ei vraag me af hoe lang nog voor ik ongesteld ga worden . Als t deze week niet komt dan maar weer naar t ziekenhuis
Bruin verlies gearriveerd. Zit er ff flink doorheen nu.... waarom houdt mijn lichaam de emmy's nou verdomme niet meer vast. Dan maar met zijn 4tjes verder en zal er geen ukkie meer bijkomen. Hopelijk kan ik de wens tot een derde snel laten gaan.
Ohhh Rogijuli Gaan jullie niet meer voor ivf 2 dan? Het klinkt een beetje als ik vandaag in een ander topic schreef. Zo lang wachten waar leggen we de grens? Maar ga er toch nog wel even voor, wens is nog te groot voor 2e kindje. Ik hoop voor jullie ook?
Temperatuur omlaag, gelijk een ovulatietest gedaan, negatief. Tussen 8 en half 9 verpleegkundig spreekuur bellen, misschien dat ik er een echo uit kan slepen? Dan moest ik weten dat ik niet vandaag die knaller heb. Balen voor jullie meid
Ik hoop het ook, maar zou zomaar kunnen dat ze zeggen bel over 2 weken maar terug als je niet ongesteld bent en negatieve test hebt. Volgens mij is dat namelijk het standaard protocol
maar we weten het pas als ze terug gebeld hebben. daarom heb ik toch maar gebeld. Niet geschoten is altijd mis! Haha