ovulatie en temperatuur deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door mamalap, 28 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Lastig MLady. Toch proberen langs je neer te leggen voor die dag hoe moeilijk het ook kan zijn. Probeer hoop te houden en te denken: mijn dag komt nog wel! Sterkte.

2. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    DeeDee mja...:)

Ja tuurlijk fishie! En jij een eigen ober ;)

3. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Valt ook niet mee. Komt goed echt waar!

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik lees mee hoor !!! :D
    Zodra er weer testjes en dergelijke voorbij komen , klets ik weer mee.. Heb niet veel verstand van metingen enzo..maar zie dat iedereen bijna op het wachtbankje zit nu

Hier gaat het mwah... Veel pijn helaas :(

Ohh en zo'n coctail wil ik ook wel :D 🍹

Nepthys, hoe dun was je bms? Mijne was na de eisprong ook maar net aan 7 mm

5. mamalap

mamalap Niet meer actief

Is de beeb al redelijk op gewicht? Dan hoop ik voor jou met pijn dat hij/zij met week of 38 aandient!

Volgende week 10 dpo kan je mijn eerste uiteraard weer verwachten ;)

6. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL

7. XmoonlightX

Ja ip zelfs 1,5 wk voor als we de metingen moeten geloven. Was
    Bij 34+4, al 2700 gr

8. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Goed hoor moonlight! 👍

9. mamalap

mamalap Niet meer actief

Kijk heel goed xmoonlightx! Dan zeg ik doe maar over 2 weken! Haha dat is nog te overzien! Ik ga duimen voor je!

10. XmoonlightX

Zo , zou fijn zijn!! :D

11. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Die laatste loodjes! Hopelijk heb je snel je gezonde baby in je armen Moonlight :)

Vandaag gesprek bij Gyn gehad voor nieuw behandelplan. Nou het was maar een raar gesprek. We zitten natuurlijk nog op de wachtbank. Maargoed eerst begon ze over het slechte zaad van mijn man bij aanvang iui 1. Dus ML en ik kijken elkaar aan met een kop van HUH? Dus ik zei: "volgens mij heb je het verkeerde dossier voor je, mijn man heeft geen slecht zaad hoor en anders horen we het nu voor het eerst." Zij bleef maar volhouden. Dus ik nogmaals gevraagd of ze goed wilde kijken omdat ons anders verteld is. Uiteindelijk bleek iemand de getallen van het papieren dossier niet goed over te hebben genomen in de pc...duh!
    Toen moest ze natuurlijk helemaal omschakelen. Tja en eigenlijk blijft alles gewoon hetzelfde. Wij zijn beiden gezond. Ik eisprong volgens het boekje, prima zelf te vinden en iui zelf te timen en manlief met zijn superzaad. We mochten eigenlijk kiezen. Ze bood de optie IUI met hormonen, maar dat vond ze zelf eigenlijk onzin omdat we dmv echo's en lhtesten prima mijn eisprong kunnen vinden en aan de hand van mijn temperatuurkaartjes is ook te zien dat de iui's altijd op goede momenten hebben plaats gevonden. Het vergroot ook de kans op meerlingen natuurlijk. Wij staan daar niet negatief tegenover, maar is niet onze eerste keuze. IVF is ook optie maar ben ik nog niet aan toe. Dus nu hebben we afgesproken dat ik nog drie iui's in eigen cyclus doe en we daarna weer even om de tafel gaan om te kijken of we nog 3 iui's met hormonen doen of toch doorgaan naar iui. Al met al stonden we binnen tien minuten weer buiten. Manlief met een hoop gedoe vrij genomen. Nou dit had ik ook wel alleen afgekund ;) Maar hoop natuurlijk dat het allemaal niet meer nodig is en we nu gewoon zwanger zijn. :D

12. XmoonlightX

Nou ook stom! Kan gebeuren natuurlijk dat ze het verkeerde dossier heeft maar erin blijven hangen is wel vervelend natuurlijk..
    Snap dat je niet gelijk voor ivf gaat als er ook nog andere mogelijkheden zijn.
    Hopelijk een van de aankomende cyclussen een pos test!

13. mamalap

mamalap Niet meer actief

Zo hihi inderdaad kan gebeuren, maar dan vol blijven houden :(
    hopen op resultaat de aankomende 3 maanden! Misschien nu de lente weer komt en wat rust in jouw leven het eindelijk gewoon goed komt. Ik hou me vingers gekruisd voor je.

14. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ze had wel het goede dossier maar zij had pc voor zich. Toen ik bleef volhouden heeft ze het papieren dossier gepakt en was de fout zo gevonden.

15. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Fouten worden gemaakt, maar deze fout had nogal wat consequenties kunnen hebben zeg. Goed zaad of slecht zaad, het is nogal een verschil. En dan nog een arts die blijft volhouden dat het echt zo is. Vertrouwen kan op deze manier wel een deuk oplopen en is in dit soort trajecten juist erg van belang.

Dames, ik zit met een probleempje. Gisteravond, eigenlijk te moe, al languit liggend op de bank met dun dekentje nog wat af willen kijken op tv. En hoe kan het ook anders, in slaap gedonderd. Ramen wagenwijd open en extreem vroeg wakker vanmorgen. Resultaat....temperatuur 36.4.
    Dat is nog niet eens een temp die ik normaal voor mijn eisprong heb, laat staan erna. Hoe zouden jullie dit oplossen met je kaartje?
    Gisteren een mooie stijging naar 36.8 º. In combinatie met 2 dagen positieve testen durf ik dus wel ervan uit te gaan dat mijn ei gesprongen is. Wanneer mijn ei niet springt heb ik normaal nooit zo'n stijging uit het niets.

Zouden jullie die 36.4 invullen en discarded aanvinken? Zet ff dan nog wel een kruis daar waar ei is gesprongen? Of is het beter een dag niet in te vullen?
    Of als temp morgen mooi hoog is alsnog bij vandaag dezelfde temp als gisteren invullen? Neem me steeds voor niet meer op de bank in slaap te kukelen maar mijn luiken sluiten voor ik er erg in heb. En slaap ik, dan slaap ik :D

16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.025
    15.628
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zou hem op discarded zetten Mlady! En dan morgen eventueel aanpassen als je temp morgen hoog is.

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.025
    15.628
    113
    Nabij Utrecht
    Hier wilt het eitje maar niet springen.
    Wel al telkens buikpijn (wat ik altijd heb de dag voor ei), maar dat heb ik nu al 3 dagen :(

Hopelijk dan vandaag mijn ei. Heb nu ff geen zin in een lange cyclus ;)

18. mamalap

mamalap Niet meer actief

Als de situatie echt zodanig anders was zou ik hem ook op discard zetten!

Rogijuli bij jou nog geen stijging zie ik meestal ergens rond deze periode toch?

Hoe is het met de rest van de dames?

Hier een flinke dip, ik weet waardoor die veroorzaakt wordt, maar toch heb ik het nooit :(
    Misschien wel slechte eisprong gehad, we wachten af.

19. mamalap

mamalap Niet meer actief

Edit: ik lees het al Rogijuli ;)
    Nou morgen stijging dan!

20. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kneep m
    Ook toen ik wakker werd om 4u... 36.9 daarna netjes doorgeslapen en 37.0. Heb zo geen vertrouwen in m'n lijf meer. Erg benieuwd naar 21 april ... Dan moet bms dikker zijn... Ga niet vanuit... Dan weer 1,5 maand wachten tot operatie en uitsluitsel.
    Succes allen op wachtbankje. Jk heb een andere wachtbank...

Deel Deze Pagina