zo.. alles maar eens even terug gelezen. hihi hier een opgeblazen buik. jammer weer. sas.. moest je ook werken. hier ook hoor. zijn we samen zielig geweest haha. mamalap. oehh spannend zeg, morgen vroeg de echo.. lijkt me ook weer een prachtig moment. sasjuh, madelie, goldfishie en ik zitten rond dezelfde eisprong datum. nog meer? hebben we ook dezelfde lf om te gaan testen? ik 14.
Trouwens.. vannacht was ik om 3 uur even eruit. En om 6uur ging de wekker. Zal ik hem op discard zetten of kan ik mijn Temp laten mee tellen.
Pfff Hoe vroeg begint zwangerschaps dementie? Net een was opgezet zonder wasmiddel.. en er pas een 3 kwartier later achter komen
Brunette ik gok ook op een lf van 14. Vandaag 1 dpo, wat lijkt het nog ver weg. Idd ook gewerkt, nog tm vrijdag. Heb wel een super lief baby'tje om voor te zorgen 😉 Veel plezier morgen mamalap! Ik heb sinds gisteren ineens vreselijk last van brandend maagzuur. Heb ik normaal echt nooit behalve in mn zwangerschappen dan. Is dit iets wat met eisprong te maken kan hebben?
Hey Mamalap, Ons logeetje blijft tot 6 augustus. Tis best lang. Alles bij elkaar 19 nachten..maar dat doen ze om zo'n kind voldoende tijd te geven echt los te komen binnen jouw gezin. Het vermoeiendste vind ik vooral het frans..helemaal niet mijn sterkste kant..dus in je hoofd ben je daar echt doodmoe van 's avonds. Het jongwtje zelf is echt een schatje. Niet verlegen..nieuwsgierig en vooral erg enthousiast. Manlief werkt komende week nog maar daarna is hij de rest van de tijd dat t jochie hier is ook vrij. Dan gaan we nog uitjes maken en misschien zelfs kamperen.. Mijn eigen kids vinden het super dat hij er is in elk geval. Zelfs die van 2 roept al te pas en te onpas 'non' 'non' hihi.
Echt hè. . Wachten duurt idd lang Zere maag streek heb ik wel eens vaker gehad. . Rond ei geen idee. Niet op gelet. Maag zuur nooit last van. Wel veel plassen haha Bij zwangerschap. Is dat niet al snel? Ik hoop voor je dat het kan en het zo is. . Liefs
Sasjuh en brunette..rond de dag van mn ei schreef ik in mijn mamaapps dagboekje dat ik me trillerig en flauw voelde. En 3 dagen na ovulatie schreef ik dit 'Savonds drukkend gevoel in onderbuik..soort kramp. Voelt als spanning/stress..maar dat is niet van toepassing' Wie weet zegt het jullie wat.. Manlief moest er toen hartelijk om lachen..maar t was wel mooi raak
Hey dames! Tussen mijn vakanties door even een paar dagen thuis. Dracaena!!! Gefeliciteerd!! Wat fijn zeg! En Goldfisfie wat goed dat je ei zo'n spurt maakte op tijd voor de zomerstop! Alleen maar goede berichten gelezen! Deze week ga ik de mensen dicht om me heen het blijde nieuws vertellen! Helaas lag mijn nieuwe contract nog niet op de mat, dus werk mag nog even wachten Gelukkig geen erge misselijkheden op de camping! Hoera!
Brunette nee kan sowieso nog geen zwangerschapssymptoom zijn hoor, maar viel me op dat ik er sinds de eisprong ineens last van had. Julia dat is zeker een beste tijd maar wat goed dat jullie dit doen! Julias veel plezier met vertellen!
Thnx Julias! En heel veel plezier met het brengen van het nieuws! Het word wel nagels bijten met die eitjes van jullie zo dicht bij elkaar. Super spannend! Wanneer is het het beste om te stoppen met temperaturen? Pfff vertelde manlief dat ik mee wil doen aan mvm en die vond t maar raar. Ik stelde voor om t m te laten zien hoe dat dan gaat via die website maar meneer had geen interesse -_-'
Mamalap, succes morgen! Heel goed dat je mee wilt doen met mvm , daar Maak je veel mamas to be blij mee Stoppen met temperaturen zodra je een positieve test hebt.. Aan de temp kan je toch niks aan uitlezen. Alleen dat je zwanger bent. Bij mijn ma ging de temp pas drie weken na het verliezen vh vruchtje omlaag. ( verloor deze bij 10 wk maar was al gestopt bij 6/7 wk)
Dank je wel dames! Net thuis, geweldige live muziek geluisterd, prima manier om de laatste avond voor de echo door te komen. Julia 19 dagen lijkt me voor zo'n kindje inderdaad het beste. Eigenlijk ook heel goed voor de ontwikkeling van het kind om eens 19 dagen in een ander land in een ander gezin. Ik neem aan dat jezelf wel wat Frans kunt? Zou voor mij echt een probleem zijn. Engels kan ik praten, schrijven en volledige literatuur in lezen. Maar daar houd mijn andere talen kennis echt op. Dracaena ik ben op 14 dpo gestopt. Het zegt toch niks meer de temperatuur. 1e aantal dagen waren raar, maar ik heb het ook 15 maanden dag in dag uit gedaan. Mijn symptomen kwamen pas echt op 4 a 5 dpo, begon met steekjes, slechter slapen kwam iets later pas.
In ff stond de melding dat mijn eisprong is gedetecteerd maar dat de temperatuurverhoging ook kan komen omdat ik progesteron gebruik. Ik was er al bang voor dat utrogestan voor een tempverhoging kan zorgen. Nu een beetje bang dat ik helemaal geen eisprong heb gehad
Nee niet bang voor zijn die is echt wel gesprongen jouw ei. Ik was er ook bang voor en zie resultaat. Dus ontspan en relax
Of mn thermometer is aan vervanging toe (wat best zou kunnen na ruim 3 jaar) of ik heb toch nog geen ei gehad...... Net getempt, 36,5. Uitgedrukt en weer aan en meteen weer getempt, 35,6! Weer uit en aan en 36. Toch maar weer aan de ovu testen dan.