Kim ja dat heeft zeker invloed. Het beste/meest betrouwbare is minimaal 5 uur slaap voor je gaat tempen.
Pff ik baal van mijn temp En baal van mn lichaam waarom doet hij niet wat ik wil. Ben ook bang om ineens weer ongesteld te worden.net als de vorige keer toen hij niet kwam. Toen werd ik cd 19 ongesteld en die cyclus erna duurde 39 dagen. Pff het was net zo regelmatig..
Mamalap: heel veel plezier vandaag! Brunette: jouw temp gaat mooi! Sasjuh: jouw temp weer omlaag? O, ik lees het al, rare thermometer. Ik heb die van sensitest met twee cijfers achter de komma. Dan heb je ook geen last van afgeronde waardes, deze duurt alleen wat langer. Dracaena: laat jouw lief het maar raar vinden, hopelijk doe je mee met MvM. Wel mooie knaller op die nieuwe predictor! Julias: leuk om jullie grote nieuws te gaan vertellen! Madelie: in jouw FF kaartje staat de eisprong op vrijdag, en je was op zaterdag gestart met de utro, toch? Dan is jouw ei wel gesprongen denk ik. Kim: weinig slaap heeft idd invloed op je temp. Volgens mij raden ze minimaal 5 uur slapen aan. Repeltje: heb je nog meer ovutesten gedaan? Of alleen die ene keer waar een plusje staat in FF? Hier geen nieuws, het wachtbankje voelt hetzelfde als de vorige ronde. Donderdag eerst voor een weekje op vakantie. En na de vakantie is mijn nod. Daarna weten we of het gelukt is of niet. Hopelijk heeft het vliegen geen effect op de eventuele bevruchting en/of eventuele innesteling.
Ik heb een thermometer van de kruidvat, zo 1 die in 10 seconden klaar is. Maar die gebruik ik wel al 3 jaar dus zal eens een nieuwe kopen.
Spannend!! Nee hoor gold! Dat maakt niet uit. Ik bij de 1e keer ook na de eisprong gevlogen 😉
Geen tijd om bij te lezen en te reageren want zit op mijn werk. Maar kom even buurten of Mamalap al terug was van de echo
Aaaah Mamalap! Hopelijk ben je nu binnen en zie je nu een pracht van een echo! Dracaena wat een pracht knaller!!!
Ontmoet frutsel, 6 weken en 6 dagen dus perfect op termijn volgens haar. En prima hartactie. Ik mag door naar verloskundige. Moet alleen in de gaten houden acute buikpijn ivm cyste rechter eierstok 4 cm.
Joehoeeeeee super nieuws! Fijn, had ik ff nodig vandaag 😉 Fijn nu over naar de verloskundige. Geniet van dit fijne nieuws!