Jaaaaa daar is ie dan!! Prachtige echo meid!! Fijn dat je naar de vk mag. Dat scheelt een hoop wachttijd hahaha Hopelijk blijft de cyste lekker rustig en krijg je daar geen last van. Maar wel fijn dat je weet dat daar buikpijn vandaan komt (mocht je dat krijgen) en al weet dat het niet vd beeb is.
Ooh wauw Mamalap, wat een mooie duidelijke foto! En goed kloppend hartje ♥. Wat ontzettend fijn!! En lekker dat je naar de verloskundige mag. Je bent geen medisch geval meer maar een gezonde zwangere dame
Hallo Frutsel! supermooie echo mamalap! Ik ga me donderdag inschrijven bij mvm. Manlief kan de pot op
Ik heb zitten googlen en kom de term fallback rise tegen, een temp daling op 2 dpo. Toch nog een klein sprankje hoop hihi dat mn ei geweest is.
Zo afspraak gemaakt 13 augustus termijnecho bij verloskundige. Nog 3 weken en 3 dagen. Nou beetje vertrouwen gaan krijgen, Haha
Gefeliciteerd mamalap!! Mooie foto droppie. Dracaena. . Mooie test. . Donker zeg! Gefeliciteerd. . En idd lekker aanmelden hoor Zie mijn Temp. . Die gaat in een trappetje omhoog. . Grappig Hè. Nou hopen dat het resultaat mag hebben. Mijn buik is bol. . Lucht. . Ontlasting gaat moeizamer .. niet best. Ook afscheiding voel ik. . Bah Hebben jullie eigenlijk foto's van zwangerschapsbuiken in vroeg stadium?? 4weken foto ofzo. Ben wel benieuwd hoe je darmen een bolle zwangerschapsbuik kunnen veroorzaken
Woohoo mooie echo Mamalap. En toch maar eentje. Ach soms komt de realiteit van het afgelopen jaar keihard binnen. Dat in combinatie met hormonen zorgt soms voor een dag als gisteren.
@brunette. Hier mijn 4 en 8 weken buikje van de vorige zwschap. Met 4 weken bolde hij dus al iets op. Deze keer geen foto gemaakt met 4 weken, vanaf 6 wkn pas Bekijk bijlage 466088
Je hebt ook een hele hoop op je bordje gehad en bent doorgegaan. De verwerking moet ook ooit eens aan de beurt komen. Een knuffel van mij.
Super fijn Mamalap! Mooie Frutsel! ik heb ook buikfoto's, maar geen duidelijke buik zichtbaar Die komt bij mij pas vanaf 12 weken een beetje en vooral later op de dag is hij erg aanwezig voor mij. Wanneer ga je positiekleding dragen en waar the hell koop je fijne niet te dure positiebroeken? Ik kan echt niks vinden, behalve een beetje online.
Ik draag sinds een week of 4 zw kleding omdat mijn broeken niet meer dichtgingen. Ik kijk vaak op marktplaats voor goedkopere broeken ik draag het toch maar een maand of 7. En na de zwschap veel fitness/jogging broeken Je zou bij de hm sale kunnen kijken. Daar heb je ook wel eens goedkopere kleding.