Oké weer in elkaar gezet en gedruppeld Maar manlief zegt heel nuchter ik zie niks! Das gewoon voorgedrukt
spannend!! de eerste heeft weer testen gedaan! op naar meer hopelijk morgen meer te zien en duidelijker..
Ik zie allemaal dingen voorbij komen zie Door de bomen t bos niet meer. waar moet je qua kwaliteit opletten met de babykamer? Wat is onzin in de uitzetlijsten en wat moet je echt hebben. Ik ben nogal ervaringloos
Ha dames.. Mijn update van vandaags echo..Het is gelukkig nog helemaal goed. Mooi hartje te zien en ook in de navelstreng zag ze duidelijk een kloppende beweging. Het hartje horen lukte nog niet. De kleine had zich goed verstopt onderin mijn buik. Mijn verloskundige leeft steeds zo met me mee dat ze maar blijft kiekjes schieten. Toen ik wegging had ik er 7 onder elkaar geprint hihi.. De mooiste 2 zal ik met jullie delen. Hier eerst van opzij.
En deze is van boven. Vind ik zelf zo schattig. Ze mat het kindje op 10.1 maar het lag nog wat in elkaar gebogen. Volgende week bij de termijnecho neemt ze voor meten iets meer tijd
Net test van de action gedaan die is echt witter dan wit. ..... Manlief houd het erop dat het gewoon een voorgedrukt streepje is:x ben een beetje verbolgen op hem ....als jullie het zien waarom hij dan niet Draceana op mp kun je echt heel oude meubeltjes vinden en zelf opknappen voor een prikje Ik had een stevig bedje van echt hout en een sierlijke commode voor nog geen 100,- Wel van verschillende verkopers Maar mijn stijl is wit brocante dus daar moet je wel van houden die stijl
Wat een prachtig plaatje Julia! Maak je er wel een inscanning van ze vervagen namelijk en dat is erg zonde
Ik zie streep ook. Doe eens een predictor Wij hebben toen wel een tweedehands maxicosi. Ding was echt als nieuw. Veel plezier van gehad en gaan hem nu weer een ronde gebruiken.