Repeltje.... heb je vandaag een andere tijd gemeten (open bolletje)?? Madelie maar dag 1 na je door FF aangegeven ei is de temp hetzelfde als je temp een dag voor ei. Volgens mij is je ei 1 dagje later pas (net als in je andere kaartje). Maakt eigenlijk ook niet uit. Je temp is mooi hoog en stabiel. Dat was de vorige keer ook een goed teken Maandag weer een testje?
Ik lijk wel iets te zien madelie! Spannend! Mijn temp vanochtend weer 36,65 maar vroeger dan dat ik anders temp..pff dit wordt er niet duidelijker op zo. Hoop gewoon dat hij geweest is. Als ik me positieve ovulatietest erin zet geeft hij cd 15 aan.
Dag voor ei was temp 36.6 en dag na ei 36.7. Maar feitelijk had het niet uitgemaakt of ze gelijk waren geweest. Omdat ik er hier vaak over las, dat na een aangegeven eisprong de temperatuur soms even hoog was als soms temperaturen voor een eisprong en er dan gezegd werd dat eisprong nog niet zou zijn geweest ben ik op internet eens op zoek gegaan. Heb toen duidelijke uitleg gevonden dat dit niet correct is. Weet even zo niet meer waar ik het had gevonden, maar ik zal er nog eens naar zoeken. De uitleg die daar werd gegeven is dat de stijging minimaal 0.2 tot 0.5 moet zijn. Dit zou in meerdere dagen ook kunnen zijn. Dus de stijging is niet bij iedereen in 1 dag 0.2 tot 0.5. Maar hij moet wel minimaal 3 dagen boven de coverline (gemiddelde basistemperatuur voor eisprong) uitkomen om zeker te kunnen zeggen dat eisprong is geweest. Dat de dag voor de eisprong het ei dus ook een keer boven de coverline uitkomt is niet belangrijk. Op zich ook een hele logische theorie want wanneer je 1 dag na eisprong een minimaal gestegen temperatuur meet, maar je meet net tijdens het moment dát je temperatuur nog bezig is met stijgen, dan is er altijd kans dat je aan het meten bent aan het begin van die stijging die uiteindelijk op een later moment (volgende dag pas, maar soms zelfs later) op zijn hoogste punt komt. Dan lijkt het net of de eisprong op die 1e dag nog niet is geweest, maar feitelijk is dat dan wel het geval. Ik ga daarom van deze theorie uit. Zal eens kijken of ik de site terug kan vinden.
Zo heel wat gemist! Deedeebowtie hit an run bij een vol terras is niet echt slim...... Gelukkig de dader te pakken anders zit je zelf met die kosten. Madelie ik blijf erbij dat 8 dpo te vroeg is! En ik denk wel dat je op 8 dpo zit. Brunette testen! Repeltje je temperatuur blijft niet overtuigend, durf er niet zoveel over te zeggen
Tuurlijk te vroeg.. Ik had 7, 8, 9dpo ook al met een dipstick onofficieel getest.. En toch pas op 10dpo een tuurstreepje..en zelfs die vond ik voordrukachtig..
Gelukkig in het opgelost op je werk draceana madelie ik duim nog steeds voor je! RogiJuli hoe voel je je? Wow deedee wat een avontuur vannacht een beroerde nacht gehad om 4 uur wakker omdat zoe huilde, dus mijn bed uitgewerkt even beneden gezeten. En weer geslapen tot half 10 , dus heb twee meetpunten en beide niet betrouwbaar ,heb die van 4 uur ingevuld die van half 10 was 37,03 vannacht actiontestje gewaagd maar was spierwit
Ik voel me prima Melzoe. Nog steeds veel last van mijn banden dus dat is minder prettig en behoorlijk pijnlijk. Dus om 4 uur was het 36.8 en om half 10 37.03. Ik zou hem dan zetten op 36.9 (beetje er tussen in).
Oehhh ja die bandenijn kan behoorlijk vervelend aanvoelen dat herinner ik me nog wel, hopelijk word het straks beter oké ik zal hem even ergens in het midden zetten, maar dan zou ik wel weer omhoog vliegen qua temperatuur. Dus ik ga straks maar weer eens de kruidvat in.....
Als je gewend bent om die dagen achter elkaar te maken is t ook niet zo'n ramp. Maar kilometers afleggen op 1 dag en dat dan 9 keer achter elkaar is iets teveel van t goede.