Gaat wel hier hoor, thx. Zenuwen beginnen te komen, maar gelukkig 5 drukke dagen voor de boeg Oh lieve goldfishie wat zou het toch gemeen zijn als je lf alleen maar in de war is, ofzo... Zie ook uit naar je update! Knuff!
Ooooh bedoel je het zo. Ik gebruik sterkte vaak alleen als iemand iets moet verwerken (ongi/verlies/etc.).
Nou Rogijuli daar gaan we weer.....haha ben nog steeds zen, geloof er nog steeds niet in. Had omo wit verwacht. Maar was vrij ik denk knal er toch 1 in en een tuurstreepje 2 bewerkte foto's ivm uploaden hier van forum.
Ja zo met het oog is streepje ook goed waarneembaar, maar Uh ik voel echt helemaal niks. Ik kan me dat zo moeilijk voorstellen. Vorige keren voelde ik vanalles ook bij dochter wist ik dat ik zwanger was ruim voor positieve test. Misschien is streepje wel vals ik sta nog niet te springen of iets..... We zullen zien.
Ooooh ze zeggen dat vaak de ronde dat je niks voelt het raak is Ben super benieuwd naar je test van morgen/vanmiddag.
Ik zie hem ook! Hopelijk lopen ze mooi op. Nou ik weet wel zeker dat er van mij geen testen komen Ben echt zo verdrietig. Timing was perfect, zaad super maar zwanger worden ho maar. Ik begin langzaam aan te vermoeden dat mijn keizersnede me misschien in de weg staat. Als ik daar op ga googlen word ik helemaal niet blij.
ik kom elke dag even spieken hoe het met iedereen gaat. Mamalap spannend, ik zie het streepje ook. Hopelijk gaat hij nu oplopen. 😊 Ook spannend voor jou goldfishie!
Mamalap ik zie hem!!! Oeh spannend, ik ga duimen dat hij oploopt maar ik vind hem al duidelijk hoor voor 9dpo!! Deedee wat naar dat je je zo voelt Waarom denk je dat de keizersnede daar mee te maken kan hebben?? Summer hoe is het met je?? Gaat alles goed? Daan lees je nog stiekem mee?? In ieder geval een dikke knuf!
Sorry trouwens dat ik gisteravond helemaal niet op jullie heb gereageerd... Er waren veel pagina's vol gekletst en heb gisteravond even snel alles gelezen en heb toen mijn eigen update gepost. Had vanochtend wel even getempt: 36,83 graden. Maar dat zegt natuurlijk niets omdat ik geen andere waarden heb. Daantje: hoe gaat het met jou? De rest allemaal op het wachtbankje? Spannend meiden! Ik duimduimduim voor jullie allemaal!
Mamalap: whaaaa, je eerste test weer van deze ronde!! Als ik heel goed tuur dan zie ik ook een streepje! Ik voel trouwens ook niets nu, totaal geen ongikrampen...
Ik heb zelf 2 keizersnedes gehad, dus dat is niet altijd de reden Mijn advies.... niet teveel googelen.. aangezien je daarop alleen maar de negatieve verhalen leest.