ovulatie en temperatuur deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door mamalap, 28 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Je zoubbijna gaan vragen of je iets voor de innestelling kan krijgen mamalap! Dat streepje op 10 dpo is zo duidelijk!

Rogi, ik zie weer wat,maar ook jij bent zo'n lekkere streepjesplasser.. Maar je temp ziet er wel goed uit..

Madelie, kan je die creme niet twee uur later inbrengen? Na insimineren?

Mlady, spannend!!

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

Rogijuli ik heb hem iets bewerkt, maar is lastig omdat het geen originele foto is. Gedownload via site dus is al bagger geupload :(

Dus foto Rogijuli dames!

3. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Jullie zijn alweer druk bezig!! Met testjes en avatars!! :D

Mamalap: toch balen van je temp...

Mlady: spannend!

Rogijuli: bij jou ook superspannend met hoge temp!

Hier echt supermoe...

4. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Oh da's niet leuk GF. Weet je hoe het komt?

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.039
    15.634
    113
    Nabij Utrecht
    Ik heb de lagere temp van gisteren nu toch ook maar op 37.1 gezet (wel ff open bolletje van gemaakt).

Nu is die dip op 5 dpo heel erg goed te zien.
    De tempdip samen met die krampen in de avond?? Dan toch een innestelingsdip geweest??

6. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Toch even afwachten (maar dat duurt zo verrekte lang!)

7. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ohh Rogijuli dat zou toch wat zijn :D ik gun het je zo meid. Dan zal ik zelfs vreugdedansje op tafel doen voor je. Ik duim dus nog ff door.

Hier lekkere baaldag ingelast, man geappt, geen huishouden, beetje spelen en knuffelen dochter, filmpje aan en lekker niets. Morgen weer vooruit, dat werkt echt heerlijk zo'n dag. Man gelukkig ook begrip voor.

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.039
    15.634
    113
    Nabij Utrecht
    Heeerlijk zo'n chill dag hoor!!! Wou ik dat kon, maarja werk 40 upw ;) dus mijn rustdag is zondags :D:D

wederom een streep... upload kwaliteit is bagger.
    En nu stop ik met jullie "lastig vallen" met foto's :D

Bekijk bijlage 454209

9. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Oeh die is best wel duidelijk. Zal het dan toch?

10. mamalap

mamalap Niet meer actief

Rogijuli je valt ons nooit lastig. Ook op de kv early zie ik wat. Duim nog steeds

11. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Rogi ik zie ook wat.
    Spannend :)

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.039
    15.634
    113
    Nabij Utrecht
    Tja, zoals altijd blijft het weer afwachten :D

Morgen maar weer eens mijn temp afwachten.
    Zo stom... elke keer als mijn temp hoog is, beng ik bang voor de waarde van een dag later .... zo bang ineens die daling te zien.

13. mamalap

mamalap Niet meer actief

Khloe gaat alles goed meis? Pff 20 weken alweer? Waar blijft de tijd. Lijkt nog als gisteren dat je hier mee praatte en positief testte. 20 weken echo al gehad?

14. mamalap

mamalap Niet meer actief

Rogijuli herkenbaar hoor! Die temperatuur de volgende dag. Het liefst al gaan slapen zodat het ochtend is en je het weet. Maar liever ook weer niet want het kan ook anders uitpakken.

Ik hoop hier dat mijn temperatuur laag blijft of zelfs verder omlaag. dat ik morgen weer als cd 1 kan aantikken.

15. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Heey Mamalap
    Ja indd ik weet nog heel goed dat k hier berichtje plaatse, als de dag van gisteren, soms is het nog onwerkelijk.
    Jah op zich wel goed met ups en downs.
    Jah afgelopen dinsdag echo gehad.
    Alles was goed en cervix meting ook, aleen uit kweek is gebleken dat k een drager van bacteriën ben wat vroeg geboorte kan veroorzaken.
    Nu na lang prate en denken , besloten antibiotica kuurtje, is niet geheel vrij van risico's maar doe het een week en dan weer kweek hopelijk slaat het aan.
    Geef niet zekerheid dat niet eerder komt maar voor m'n gevoel heb k toch iets gedaan. Maar wil niet klagen want jullie wachten ook al zo lang.
    Blijf steeds ff hier koekeloeren hoe en wat..
    Hoe gaat het met jou?
    Xxx

16. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    :D

Denk toch een menstruatie of tussentijdse bloeding. Nooit eerder gehad zo snel na een eerdere menstruatie, maar kan er even nog niets anders van maken.
    Toen het begon hoopte ik op een zeer vroege innesteling, had van een aantal zwangere dames hier gelezen dat ze op 4 dpo een innestelingsbloeding met helder rood bloed hadden. Heb je dit later dan is het vaak bruinig.
    Maar bij mij heeft het doorgezet en duurde te lang voor een innestelingsbloeding en ook teveel.

17. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Zonder turen. Ik zie een kruis :)

18. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Was utrogestan ook niet bedoeld voor een betere innesteling?
    Misschien inderdaad iets vragen wat de innesteling kan ondersteunen.

19. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Hoef me er gelukkig even niet druk om te maken.
    Clearblue digitaal vanmorgen positief. Je zou er met 1e ochtendurine mee mogen testen. Maar kruidvat vanmiddag op werk negatief. En clearblue en kruidvat nu net thuis ook negatief.
    Vaak als clearblue dan in de ochtend positief is en later op de dag negatief weet ik wel dat lh aan kan gaan oplopen in komende dagen.

Creme 2 uur na inseminatie gaat 'm niet worden. Nu loopt het er nog uit van vannacht.
    Dus als ik s' avonds insemineer zal het nog niet allemaal weg zijn en ben ik toch bang dat het als een soort behangplaksel fungeert en de zaadjes geen milimeter vooruit komen.

20. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Dit bedoelde ik inderdaad....

Hmm nee dan kan ik me voorstellen dat dat niks is madelie

Deel Deze Pagina