Utrogestan schijnt ook een baat het niet dan schaadt het niet medicijn te zijn. Althans dat is wat ik lees hier van dames die het voorgeschreven krijgen en waarvan de gynaecoloog dit zegt.
Ik denk dat ik morgen gewoon ongesteld word hoor, M'n temp is een 10e lager dan voor die stijging van woensdag. Denk dat ik die fout gemeten heb. Toch even slikken.
Huh mamalap Nu hoop ik lekker dat hij hoog blijft en je 2 knalstrepen krijgt. Mlady balen meid! Hij lijk zo mooi te gaan!! Knuffff
Tja dat is altijd de hoop natuurlijk maar niet realistisch. Er zijn 2 eitjes gesprongen, want die ene was geen cycte. Kan 1 van de 2 zich later innestelen? Beetje rare vraag misschien. Mlady balen meis morgen toch nog ff afwachten.
Volgens mij kan dat wel. Ze springen altijd gelijk maar innestelen doen ze los van elkaar. Dus logisch gezien zou dat op andere dagen kunnen plaatsvinden.
Deedee: super! Geniet! Mamalap: raaaaaarrrrr en idd het geeft hoop. Maar jij weet precies hoe jouw lichaam aanvoelt. Voel je je zwanger? Rogi: jouw temp blijft mooi hoog! Mlady: het is maar een kleine daling. Misschien gaat ie morgen weer omhoog? Ik blijf duimen hoor!
Nee ik heb geen foto gemaakt omdat hij gewoon hetzelfde was. Zag de meerwaarde er niet van hahaha. Morgen maar weer temp afwachten. Ik denk dat hij morgen verder gaat zakken. En dan wordt ik zondag/maandag ongesteld
Huh mamalap! Je houdt het wel spannend zo. Jammer dat je geen test meer in huis hebt.. Ja duidelijk deedee, maar gauw bellen Rogi , bij jou ook nog spannend! Hier controle gehad, beeb ligt vast in de bekken en hartje klonk weer goed
Ohh spannend xmoonlightx. Vast in de bekken is al goed! Ik heb gewoon testen gekocht hoor test vandaag echt omo wit. Dus laat de ongi maar komen. Rogijuli snap je sceptische houding. ik duim toch nog ff door voor je.
Toch weer mega balen Mamalap Ff weer spammen Bekijk bijlage 454340 En onbewerkte foto Bekijk bijlage 454344
Overigens man eindelijk kunnen overtuigen dat dagelijks meermaals testen niets uithaald. Afgesproken dat ik morgen alleen ga testen als hij boven de 37.2 is. Zit hij daar onder dan slaan we een dagje testen over