Mlady, mijn voetjes staan weer op de vloer Ik blijf altijd 20 minuten tot een half uurtje liggen in de hoop dat er dan wat meer zaadjes hun weg weten te vinden. En die dip gaat inderdaad meestal vooraf aan mijn eisprong. Al durf ik er dit keer niet al teveel op te hopen na de eerdere positieve testen en schommelende temperaturen deze cyclus. Of vorige cyclus? Ja weet niet eens of ik na laatste bloeding dit als nieuwe cyclus moet rekenen.
Hihi zie je al helemaal liggen Nou hopelijk heeft het baad gehad!! Je doet elke ronde 1x insimineren??
Probeer 2 x. Toen ik voor mijn miskraam nog een hele regelmatige cyclus had de dag voor en de dag na mijn positieve ovulatietest. Nu de dag op de positieve test en de dag erna. Tenzij de donor 1 van die 2 dagen niet kan.
Mlady mijn lf ligt rond de 13 dagen zie handtekening, alleen de rondes met streepjes inderdaad iets langer. Vorige maand was temperatuur op 14 dpo wel al veel lager. Van mij mag ik ongi worden, graag zelfs! Ben er wel weer klaar voor nieuwe ronde. Madelie het blijft een rare cyclus Hopelijk snel duidelijkheid!
Durf het nog steeds niet te geloven. Mijn temp was vanmiddag 37.8 (nog nooit zo hoog gehad in de middag).en heb kleine steekjes in mijn borsten. Verder nergens last van.
Spannend rogi! ik zag in je andere topic al je testen en die van vandaag is al iets donkerder als die van gister hoop dat ze oplopen! Toen je 37.8 had gemeten vandaag, had je toen veel gelopen? Of had je nog niet veel gedaan vandaag? want 37.8 is al redelijk hoog inderdaad hoop dat het een goed teken mag zijn!
Rogijuli hij loopt duidelijk al op. Ben benieuwd naar hoe hij over een paar dagen is. Ik blijf met vraagtekens zitten wat betreft mijn ovulatietesten. Gisteravond clearblue digitaal positief. Kruidvat licht streepje. Vanmiddag clearblue digitaal geen smiley meer. Het streepje op de teststrip nog wel redelijk donker maar aflopend dus. Kruidvat nog steeds licht streepje. Normaal test ik met allebei positief waarbij de een soms wat eerder positief is dan de andere. Maar bij allebei dan een piek te vinden. Heb wel rekbaar slijm, maar ja...gisteren geinsemineerd dus wie zegt dat het geen restantje van dat goedje was (sorry voor deze details ) Hebben jullie ooit een valse clearblue digitaal gehad? Ik wel in de ochtend maar nooit in de avond. En negatieve kruidvat terwijl een ander mertk positief was? Met welke merken testen jullie en wat zijn jullie ervaringen daarmee? Denk dat ik eens andere merken wil gaan proberen. Zit nu te dubben of ik vanavond wel voor 2e inseminatie moet gaan.
Mamalap, zou je niet nog een testje wagen omdat je temperatuur zo hoog blijft? Misschien dat het tweede eitje toch een warm plekje heeft gezocht.
Madelie, ik heb nooit ovulatietesten gebruikt om een ei op te sporen (soms wel een ovu vlak bij mijn nod maar dat was er altijd 1 van de action). Wat ik wel weet is dat die van het kruidvat niet altijd betrouwbaar zijn. Maar dat zijn verhalen die ik gehoord heb en geen zelf ondervonden mening Het slijm kan inderdaad van het sperma afkomen. Dat heb ik ook wel eens gehad de dag na de sex
Rogijuli ik heb jouw foto ook gezien in ander topic die vond ik duidelijker dan deze foto? Daar Zie ik hem vrij duidelijk. Dus snap dat het spannend is! Ik probeer wel voorzichtig te blijven voor je...... ik denk wel dat de kinderwens bij jou en jouw man nog niet voorbij is. Dus misschien als dit niks wordt het ivf verhaal nog eens evalueren? Madelie gewoon jouw temperatuur volgen en tot de overtuigende verhoging even doortesten. Ik heb vanochtend gewoon weer getest hoor net als gisteren. Gisteren omo wit, vandaag een tuurstreepje. Ik denk dat het even duurt voordat het uit mijn lichaam is ofzo. Durf zeker niet meer te hopen. Statistisch gezien bijna onmogelijk. Hier de foto van vandaag....
Jouw lichaam is zo uniek mamalap.... hopelijk gaat hij je nu eindelijk eens van een wonder voorzien! Oja.... ik zie de streep
Het blijft apart... maar we wachten weer spectisch en nuchter tot op het bot af. Vanavond ga ik een keer lekker dansen met 2 vriendinnen, dus temperatuur zal morgen niet betrouwbaar zijn. Dus of ongi of weer testje.
Zolang je menstruatie niet begint en je temperatuur hoog blijft is er zeker nog wel hoop. Van omo wit terug naar een streepje zou toch wel apart zijn. Ik blijf zeker doortesten. Maar zit dus met dilemma of ik vanavond voor nog een inseminatie zal gaan. Er liggen van gisteren zaadjes klaar. Dus mocht eitje springen dan is er een kans toch?
Ja slijm testen na inseminatie is niet erg betrouwbaar denk ik ook Baarmoedermond is niet hard maar ook niet zacht. En hij ligt niet laag maar ook niet hoog. Lekker duidelijk allemaal. Ik denk dat ik maar eens sensitest ga bestellen. Daar lees ik goede verhalen over.