Mlady: ik blijf duimen hoor!! Mamalap: stomme protocollen ook... Volgens je kaartje en je ovutesten is je ei nog niet geweest. Er is dus deze ronde nog een kans! Maar jammer genoeg weet je niet wanneer... Krijg je volgende ronde hogere dosis clomid denk je? Rogijuli: Dikke knuffel! Gaan jullie binnenkort op vakantie? Hebben jullie een mooie locatie uitgekozen? Hoop dat deze vakantie goed doet voor je! Moonlight: jij gaat ook hard zeg! 33 weken alweer! Voor je het weet is jullie beebje er al!
Ik ga mijn verhaal netjes uitgebreid en met punten erin zetten. Ik ben niet dyslectisch, ik ben te gemakkelijk en ik zal dat niet meer doen omdat ik het ook prettig vind om jullie mening te horen inderdaad. Dat werkt beter met een normaal verhaal. @rogi: sterkte en een hele fijne vakantie uiteraard. @ all : ik begrijp niets van mijn temp kaartje. Enerzijds ging mijn temperatuur omhoog en ik voelde mijn eisprong op de 17e. Anderzijds gaat mijn temperatuur nu omlaag en heb ik ook bruin bloed verlies gehad bij het afvegen, maar verder gebeurt er dus helemaal niets. Wel een eisprong? Geen eisprong? Mijn vraag is: kun je een nep ei hebben dat daarom de temperatuur ineens omhoog gaat? Donderdak heb ik een afspraak in het ziekenhuis om te kijken of mijn baarmoeder slijmvlies nu dikker is en er wel een ongi aan moet komen of.... Dat het wellicht verklevingen zouden kunnen zijn na de operatie. Dat laatste hoop ik niet. Ik begrijp mijn temperatuur niet.
Nephtys Een stuk beter zo 😃, ga zo door 😉 Je kaartje geeft idd een twijfelachtige eisprong door. Ik zou ook niet met zekerheid kunnen zeggen wanneer en of je een ei gehad hebt. Maar bruin verlies en je temp omlaag , is misschien toch een teken dat je ongi er aan komt een deze dagen. Het lichaam moet zich nou eenmaal herstellen na een mk en dat heeft soms echt even tijd nodig. Hopelijk zet het lichte bloedverlies door Gold Ja het aftellen is begonnen Rogi , knuffel. moeilijk hoor, hopelijk kan je op vakantie even lekker ontspannen en jullie tot een besluit zetten wat je er na gaat doen. Mamalap Balen dat je nog even moet afwachten
Een donderdak is als er bijvoorbeeld veel (Heel Veel) sneeuw is gevallen. En de boel stort in. Ontopic: ik ben erg benieuwd naar wat de gyn ervan vindt!
Ik hoop dat je gelijk hebt moon. Ik moet er niet aan denken om dan weer met verklevingen te zitten. Het voelt iig niet alsof er iets aankomt qua bloed. Het bloeden is ook nu niet meer. Benieuwd wat er uit gaat komen donderdag. Ik zie er ook tegenop dat ik daar op de dikke buiken afdeling moet wachten maar jaaaaaa.... Rogi ti's niet eerlijk en nogmaals veel sterkte. HooP nog steeds dat dit ons jaar mag worden voor ons allemaal.
Nepthys: als ik naar jouw kaartje kijk, dan lijkt het er wel op dat er een eisprong is geweest. Je temp gaat duidelijk omhoog en blijft daar ook een paar dagen. En dan die diepe daling. Vanochtend is je temp weer omlaag gegaan, dus ik denk en hoop voor je dat je ongi snel komt. Het is jammer genoeg altijd weer afwachten. Ben ook benieuwd wat jouw gyn van jouw kaartje vind. Succes donderdag!
Hee, ik bedenk me net... Als je ongi niet alsnog echt loskomt, de komende dagen: misschien heb je amper gemenstrueerd omdat er ook amper bms was??
Rogijuli lekker naar de zon! Heerlijk even ontspannen en vitamine d Nepthys veel beter opgebouwd bericht! Top! Wat ik me kan herinneren is dat gyn er van overtuigd was aan de hand van jouw baarmoederslijmvlies dat er geen eisprong kwam of geweest was. Gynaecoloog kon 1 eierstok niet goed zien. Misschien heeft daar een cycte gezeten die dit kan verklaren? Nou ja even afwachten dus. Goldfishie jij alweer bijna sexytime? Wanneer is precies de volgende analyse? April is lang.
Dat zou kunnen mlady amper slijmvlies. Maar ja als je wel een ei hebt maar geen slijmvlies? Lijkt me ook niet goed? Maar dan zou je wel een oorsprong hebben. Ben benieuwd of die gyn daar mee komt.
Mamalap: we gaan donderdagochtend het potje brengen! Klinkt heel raar, maar ik heb er zin in. Eindelijk is daar de maand april. Hebben we 2 maanden precies voor gewacht! Vrijdag krijgen we de uitslag van de hoeveelheid zaadjes! Stiekem vind ik het wel spannend. Ik heb echt wel goede hoop dat de uitslag goed is en we weer door mogen met iui. Want dat is voor mij het goede nieuws, dat we weer door mogen! Alleen als de uitslag niet goed blijkt, dan moeten we door naar icsi. Voelt wel als een grote stap, maar als het niets anders is, dan gaan we daarvoor. Uiteindelijk willen we graag onze wens waarmaken! Maar ik heb liever dat we door mogen met iui en daarna nog iui met extra hormonen. Voelt als kleine stapjes vooruit, icsi voelt als een hele grote stap. Hoop zo dat we weer verder kunnen en dat de eisprong pas volgende week is. Want dan kan de eventuele iui nog doorgaan!
Wat ongelooflijk fijn dat jullie gelijk de dag erna al uitslag krijgen. nou op voor iui! Hopelijk volgende week nog. Ik wacht jouw update met spanning af.
Jeetje wat staan jullie voor een zware beslissing. Heel veel sterkte. Hopelijk brengt de vakantie jullie de rust om tot een besluit te komen. Lijkt me erg moeilijk. Kan mij voorstellen dat als iemand zo uitbundig wordt gefeliciteerd het flink slikken is.
vandaag me nicht bevallen van haar derde... ook deze keer was ze weer binnen een poep en een scheet zwanger.... zo oneerlijk. Fijn die foto's op facebook
Och meis, wat confronterend allemaal. Daar zit je nu echt allemaal niet op te wachten. Zou facebook even links laten liggen en even de tijd aan jezelf geven. Met een dekentje en warme kop thee op de bank, een warm bad, zoiets.