Ik gebruik ook altijd Sensitest. Je hebt extra gevoelige dipsticks en gewone. Bij de extra gevoelige had ik 2 dagen een knalstreep. Geeft 2 van je 4 vruchtbare dagen aan. Bij de gewone krijg je alleen de laatste vruchtbare dag te zien. Persoonlijk vind ik de extra gevoelige prettiger!
Hahaha xmoonlightx dat zou voor jou inderdaad heel goed klinken. Even nog.... dan mag jij weer dansen Madelie ik zou toch het zekere voor het onzekere nemen en nog eens insamineren. Ik vertrouw die kruidvat testen ovulatie voor geen meter. Ik heb ze heel kort gebruikt.
Oh en mamalap Ik zie hem ook. Wat vreemd allemaal. Heb je het al eens voorgelegd aan je gyn? Rogi jij maakt het ook spannend!
ach nee joh ik ben er al achter dat ik daar niet zoveel van hoef te verwachten. Ik heb het streepje laten zien dinsdag (die duidelijke). Ze zei zelfs als ik op 17 a 18 dagen na eisprong negatief testte en ik geen menstruatie had ik provera krijg. Uh klakkeloos? Vond ik heel apart
Op z'n zachtst gezegd apart ja. Lijkt mijj dat er dan op z'n minst eerst op hcg geprikt moet worden voor ze dat geeft. Had net inseminatie vanavond al gecanceld voordat ik advies las. Al die vage dingen werd ik onrustig van. Hopelijk springt ei vandaag of morgen en liggen er nu pitbull-zaadcellen klaar
Misschien dat ik ze allebei bestel en een maandje naast elkaar gebruik om te kijken hoe ze bevallen. Van zwanger en kids zal ik eens wat meer ervaringsverhalen opzoeken.
Yeah dipsticks zwanger en kids ik zweer erbij! geen andere ook niet van zwanger en kids echt de dipsticks!
Ja die. Ze drogen wel langzaam bij mij daarom plak ik ze altijd onder elkaar kun je het goed zien. Nee nog geen kwaaltjes. Enkel wat zwaar gevoel in mijn buik.
O.k. dus dat wordt kiezen tussen sensitest dipsticks normaal of extra gevoelig of dipsticks van zwanger en kids.
Ik gebruik de gewone ovulatietestjes van sensitest. De extra gevoelige sensitest had ik een keer perongelijk besteld en gaven 6 dagen lang positieve streepjes. Niet handig.. Met de gewone soms 2 dagen positief..soms 1 dag. Ben dr blij mee
O.k., handig om te weten dit. Ik moet omdat ik afhankelijk ben van een donor echt zo precies mogelijk weten wanneer de piek is. Ik ga dan inderdaad beter voor de normale. Om het hier nog wat onduidelijker te maken. Nu net weer een positieve clearblue digitaal.
Rogijuli vandaag weer testen? Mooi kaartje hoor, niet eerder gezien. Ohh zo spannend. Hier temperatuur niet echt betrouwbaar, ging om 2.45 uur naar bed en 9.30 uur eruit (wel de BOB geweest ). Maar mijn gevoel zegt nu eindelijk dat ik vandaag of morgen ongesteld wordt. Dat vind ik niet eens erg meer. Door naar de nieuwe ronde. Madelie ik zie dat je vandaag weer positieve ovulatietest hebt? Hopelijk morgen een stijging. Julia ik heb in jouw blog gelezen dat jij ook regelmatig zo'n biochemische zwangerschap hebt gehad. Jouw gynaecoloog doet daar ook niks aan toch?