Mlady ik heb dat altijd op dag 6 of zelfs 7 nog. ben dus altijd bijna een week bezig met die ellende. Volgens mij komt bij provera juist na de kuur van 10 dagen de ellende....
Janken mag hoor. Kan zelfs heel erg opluchten. Tuurlijk ben je teleurgesteld. Je planning geeft wat houvast in tijden waar je al zo weinig controle zelf hebt. En dat wordt nu keihard onderuit geschoffeld. Probeer je vakantie toch te gebruiken om je rust te pakken.
Nee weinig actie hier. Maar mijn temperatuur lijkt wel wat te stabiliseren. Ik probeer dat maar als een positief iets te zien.
Vanmorgen wat bruinverlies. Ben niet meteen in paniek maar voor de gemoedsrust toch nog even getest. Foto is na twee minuten genomen. Streepjes hadden 2 seconden nodig. Als dit geen knaller is!
Wat een stilte hier...... Alles goed met iedereen? Vanmorgen extreem lage temperatuur. Had 36.4. Hopelijk voorbode voor de aanloop naar een eisprong en niet weer een menstruatie. Mocht dat laatste het geval zijn dan draai ik denk ik door
Super mooie test Deedeebowtie! Madelie ik hoop het voor je dat Eisprong onderweg is. Wat zegt jouw ovulatietest? ik heb forum beetje gemeden de afgelopen dagen. De clomid bevalt me erg slecht deze keer en dat van maar 12.5 mg Een humeur om op te schieten (dat heb ik dus eigenlijk nooit, duizelig af en toe, hoofdpijnen. Ik ben blij dat het zondag is en gelijk de laatste dag is. Woensdag follikel meting nr 1, maar verwacht er niet zoveel van.
Oh bah, wat vervelend dat de bijwerkingen toeslaan Mamalap. Hopelijk niet voor niets en een mooie goed groeiende follikel woensdag. Mijn ovulatietesten kan ik nog niet aflezen want paar liter gedronken vanmorgen. Net een plasje die ik slechts uurtje had opgehouden en na het vele drinken toch een rredelijk streepje. Nu dus maar even drinkpauze en over paar uurtjes opnieuw testen.
tja wie zal het zeggen. Misschien is het wel gewoon iets psychisch omdat ik er in mijn hoofd klaar mee ben met die clomid. Ach het is weer voorbij nu afwachten op eventuele eisprong.... Madelie inderdaad en? Hoe is het met de rest?
Morgenmiddag moet ik naar het ziekenhuis om te kijken of de cyste weg is. En ik wil dan uitrekenen welke scenario's handig zijn. In elk geval vallen de scenario's af waarbij ik ongesteld word midden in onze vakantie (dus begin juni), want ik wil in elk geval cd4 weer in NL zijn voor de 1e controle-echo voor de daarop volgende ronde...Ik wil na onze vakantie weer vol goede moet verder met de volgende IUI! Sorry meiden ik heb momenteel niet de puf om veel iedereen te reageren... Je zou zeggen dat 2 weken (gedwongen) rust in het IUI- traject ook echt rust geeft, maar dat lukt me niet... Ik ben zó gespannen de hele tijd...
Mlady geeft toch niets. Iedereen heeft wel van die dagen dat je geen puf hebt om te reageren en alleen even langskomt om stoom af te blazen. Het klinkt nog steeds alsof je flink moet plannen dus logisch dat je geen ontspanning kunt vinden. Hier wel getest maar test nog negatief. Lijkt wel iets op te lopen, maar blijft afwachten. Kan mij wel voorstellen dat je het gevoel hebt klaar te zijn met de clomid Mamalap. Ik heb dat gevoel al met de ovulatietesten. Steeds plannen wanneer voor het laatst geplast, plas ophouden, paar uur niet drinken. En juist dan krijg ik altijd aandrang om te plassen en enorme dorst. En ik test meerdere keren per dag omdat ik ook nog met de donor rekening heb te houden. Dacht vooraf dat temperaturen meer druk zou geven, maar dat vind ik dan weer niet belastend. Ik heb enorm veel respect voor ieder van jullie die de mmm door gaat om zwanger te raken. Ben mij er heel erg van bewust dat dit een enorme druk op jezelf en in sommige gevallen misschien wel op jullie relatie kan leggen.
Mlady ik begrijp je gevoel hoor! Even klaar er mee, dat had ik ook vorige week en eigenlijk nog wel een beetje.... ik hoop dat de cyste weg is meid! Madelie even doortesten dan! Hopelijk snel een positieve ovulatietest.
Hier richting t einde van het wachtbankje..en ik ga rustig door met tempen. Als deze woensdag nog hoog is ga ik een testje doen. Verder logeetjes en vrijdag lekker naar Landal.. (Moet ik gaan voorbereiden) Dus wat afleiding gelukkig..
Ja gelukkig. Mlady en mamalap dikke knuffel voor jullie. En natuurlijk ook aan iedereen die het gebruiken kan!