ovulatie en temperatuur deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door mamalap, 28 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalap

mamalap Niet meer actief

Die is mooi hoor Julia! Ik snap het geen gat in de lucht springen heel goed na hetzelfde te hebben gehad als jij. Morgen weer? Hopelijk iets donkerder dan gaan we de goede kant op.

Rogijuli ik doe met je mee! Wat wordt jouw nieuwe naam? De mijne mascotteovulatieentemperatuur :D ;)

2. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Hey Mlady. Afgelopen november kregen we met bijna 14 weken te horen dat het hartje van ons kindje gestopt was. Een reden is niet gevonden. Ik ben ook van dit kindje bevallen. Het was een mooi jongetje. Ik hou mijn hart dus vanaf nu vast tot minimaal na 15 wk.

3. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Wat vinden jullie van t feit de de streep pas na 20 minuten zo duidelijk was? Met 5 minuten zag ik wel 'wat' maar dat was zo vaag..

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

Dat is normaal bij Kv2v5! Feit dat je al gewoon wat zag in 5 minuten is goed :D Hij droogt langzaam op.

5. mamalap

mamalap Niet meer actief

Echo gehad. Nog niks noemenswaardig te zien. Baarmoederslijmvlies nog dun, eitjes nog klein. Grootste was 9.5 mm. zaterdag terug

6. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ik heb er toch een ovulatietest tegenaan gegooid om te kijken of de clomid werkt. Bij goed werkende clomid zou hij nu redelijk wit zijn. Dit is het resultaat:

Dus icm mijn steekjes en hoofdpijn is dit mijn pcos is zijn volle vorm. Ik denk dus dat er zaterdag ook niks te zien zal zijn. Maar ja dan mag ik door met spuiten.

7. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Gefeliciteerd Julia. Deze testen hebben inderdaad iets meer tijd nodig dan op de verpakking staat. Dit kan je bij 2v5 echt rekenen tot een duidelijk streep op deze termijn hoor.

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.053
    15.641
    113
    Nabij Utrecht
    :x :x wat enorm balen weer mamalap!!

9. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Balen MamaLap.
    Ben benieuwd wat je lichaam zaterdag laat zien. Hoop dat de spuiten toch niet nodig blijken te zijn.

10. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Die dalende temp maak ik me op dit moment niet zo'n zorgen om hoor. Om verschillende redenen.
    Normaal lig ik tot aan mijn oren onder de dekens, maar vanmorgen werd ik wakker met mijn armen boven de dekens en had het behoorlijk fris.
    Daarnaast heb ik amper een oog dicht gedaan vannacht. Wel vijf keer wakker geweest en laaste keer zag ik het half 4 worden. Half 6 gaat wekker om te temperaturen dus lag toen waarschijnlijk in mijn diepste slaap en dan is je temperatuur op zijn laagst.
    Daarnaast dip ik vaak in temperatuur vlak voor mijn eisprong.

Waar ik mij meer zorgen over maak is dat donor gisteren niet lekker was en het dus niet door is gegaan. Nu dus vanavond laat. Hoop dat ik op tijd ben met insemineren mocht ik het geluk hebben dat mijn ei wel springt.

11. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ja graag!!! Maar de beeb wil nog niet 😂😂

Julia, jij zat toch bij mij in de mei club?

12. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Wij waren vanaf augustus 2012 bezig maar eenmaal in dit topic was het zo raak. Ik hoop dat het bij jullie ook snel eindelijk raak is.

13. XmoonlightX

Argh balen mamalap .. Hopelijk zaterdag een beter eitje te spotten..

Ahh madelie, dat is irritant zeg! Nou hopelijk ben je nog op tijd deze ronde!!

Julia duidelijk streepje hoor!! Kan me voorstellen dat je pas voorbij de 15 wk kan gaan genieten! voor nu gefeliciteerd en we duimen voor een plakker!!

14. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Julia ziet er goed uit! Spannende tijd ga je weer tegemoet.

15. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Ik hoop het ook. En zolang mijn temperatuur nog niet is gestegen hoop ik nog even door.
    Tja ziek is ziek. Snap wel als je dan laat thuis komt je geen potje meer wil vulen maar lekker wil gaan slapen.

16. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Balen Mamalap..hoop de je eitjes nog een boost krijgen en zich zaterdag van hun beste kant laten zien..

XMoonlightx..ik zat inderdaad in het mei groepje..Sterker nog..een dezer dagen (6,7 of 8 mei) zou waarschijnlijk mijn geplande keizersnede zijn geweest.. Dat maakt nu positief testen wel heel bijzonder..Als het zo mag zijn tenminste..want ik hou mijn hart vast..

Madelie..je bent vast op tijd vanavond. Zelfs tot 12uur na de eisprong kan het nog he.. Ik duim voor je.

17. XmoonlightX

Oh dat zou dan heel bijzonder zijn Julia!!! ik ga hard duimen voor jullie!!

18. mamalap

mamalap Niet meer actief

Haha zie Deedeebowtie dit topic brengt geluk voor jullie dus Julia hier blijven schrijven tot minimaal week 16 :D
    Mijn nieuwe naam: mascotteovulatieentemperatuur ;)

Balen Madelie dat jouw donor ziek was :( hopelijk vanavond.

Nou xmoonlightx goed je beeb toespreken dat het tijd is. Dat mama genoeg pijn heeft en de wereld klaar is ervoor.

19. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik zou vanavond eindelijk met therapie starten. Werd ik straks gebeld dat ze vanavond verhinderd is. Nu start ik morgen. Oké is maar dagje later maar toch. Zag er al genoeg tegen op. Morgen wordt lange dag. Moet eerst werken en daarna naar therapie (zit op 1 km van mijn werk anders moest ik eerst weer 20 km naar huis) en ik ben al best wel moe omdat zoonlief weigert langer te slapen dan kwart voor zes. In combi met zwangerschap best zwaar. Maar voor het goede doel hè?

20. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Je had je erop ingesteld dat het vanavond zou zijn dus kan mij voorstellen dat het verzetten van de afspraak tegenvalt. Hopelijk ga je er wel veel aan hebben.

Deel Deze Pagina