ovulatie en temperatuur deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door mamalap, 28 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    😞....

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ja confronterend is dat dan Rogijuli :(

Mlady vandaag nod! en ga je vandaag dan testen of wacht je af?

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Niet leuk Rogi!! Het nadeel van sociaal media tegenwoordig.. Je wordt sneller met baby's geconfronteerd. Knuf!!!

Mlady, en???? :D

4. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee dames, hebben jullie nog tips (vragen) die ik zeker niet vergeten moet te vragen morgen bij de gyn. Mochten ze niets zien bijvoorbeeld of na drie weken nog steeds dun bms? Ik ben even beetje lost qua vragen... Ben beetje moedeloos aan t worden van m'n lijf.

5. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ja 1 belangrijke tip! Gewoon aanluisteren wat de gynaecoloog te zeggen heeft! Die mensen weten wat ze doen en hebben er heeeeeeel lang voor geleerd.

Ook ik heb me neergelegd daarom bij het protocol! Is niet altijd even leuk, maar ze weten echt wel wat ze doen.

6. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja zou wel moeten he... Alleen jammer dat ze ook regelmatig verkeerde diagnoses geven (twee maal bij mij inmiddels) dus vandaar de vraag.
    Maar dank voor de tip. Tempen vinden ze trouwens geen goede graadmeter dus die wordt van tafel geswiped 😉

7. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Zou in ieder geval pen en papier meenemen om dingen die worden verteld en besproken op te schrijven. Soms ontgaat je veel en weet je achteraf niet meer peecies wat er is gezegd. Heel veel succes!

8. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thx lieverd dat klopt helemaal!

9. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Mamalap: je temp is weer iets omhoog? Denk jij een eisprong? Of het gevoel dat ie er aan komt?

Rogijuli: lijkt een een hele moeilijke beslissing, sterkte!

Mlady: en??

Nepthys: laat de gyn gewoon goed kijken. Hoop voor je dat je snel weer verder kunt.

10. mamalap

mamalap Niet meer actief

Nee hoor geen eisprong goldfishie Gewoon lekker schommelen die temperatuur. Had ik in mijn kaartjes zonder eisprong ook.

Mlady! We zitten te springen om van jou te horen! Heb je positieve test en ben je flauw gevallen? :D

11. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    :D
    Ik heb nou maar een tampon ingedaan omdat ik op m'n werk niet wil doorlekken, maar... er was nog niks... Wanneer ik ga testen weet ik nog niet. Ik denk dat die tampon niet meer schoon is als ik m straks uithaal...

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.015
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Spannend Mlady.... waarom denk je dat je ongi wordt???

13. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Omdat ik al 2 dagen zo af en toe wat bruinverlies heb... Maar m'n lf is zo kort (vandaag 11dpo), ergens is er zo'n stemmetje dat zegt dat het misschien van de innesteling kan zijn... Ik voel helemaal niets, nergens last van. Alleen moe en wat chagrijnig. Kan ook van de spanning zijn... Gisteren bonje gemaakt over een teiltje en uiteindelijk een potje gestressjankt met z'n 2... Het bracht ons wel nader tot elkaar, was even goed, maar ben er niet ongi van geworden ;) Heb nog geen duidelijkheid dus... Grrr :(

14. mamalap

mamalap Niet meer actief

Hmmm sjagi moe janken ruzie maken en op 12 dpo zitten maar geen ongi. Testen! :D

15. Daantj

Daantj Bekend lid

24 aug 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben het met mamalap eens:) testen

Rogijuli hele moeilijke beslissing. Ik vind jou zo'n dappere vrouw ik hoop dat je een geweldige vakantie tegemoet gaat geniet ervan!
    En neem aub het zonnetje mee naar nederland:D

Gold ik hoop dat je goed nieuws gaat krijgen en je droom snel mag waarmaken.

Mamalap ik hoop dat jouw eisprong snel mag komen dit is niks dat wachten:(

Bij mij is er nog geen reet veranderd. Denk ook niet dat dit gaat gebeuren voor het volgende bezoek. Ik heb me ondertussen in gelezen wat pcos is... We cant change it maar zou het zo fijn vinden om weer ongesteld te worden voel me echt opgeblazen.

16. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    #96 MLady, 1 apr 2015
    Laatst bewerkt: 1 apr 2015
    Mamalap en Daantj jullie zitten op het verkeerde wachtbankje :(

Ik ben nu op m'n werk en ga sowieso niet testen zonder hubbie naast me. Heb ook helemaal geen test bij me :D

Vanmiddag die tampon eruit en alsie schoon is ga ik met hubbie overleggen. Ik zou voor de zekerheid misschien nog 1 dag willen wachten...

Ik kan me echt zó niet voorstellen dat het raak zou zijn...

17. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Mlady: het kan wel he! In een ander topic waarin ik meeschrijf over iui zijn al een paar zwanger geworden van de eerste iui! :)

18. mamalap

mamalap Niet meer actief

Vervelend hè daantj dat wachten :( ook voor jou Pfff actie willen we!

Mlady waarom zou het niet kunnen? Ze waren in zkh toch ook positief?

19. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Ik heb de afgelopen 20 rondes elke keer netjes van links of rechts eisprong gehad. En elke keer prachtige hoeveelheden zaad. En elke keer met 1 geblokkeerde eileider. Elke keer met om de 2 dagen seks, om de dag seks, elke dag seks en/of 2x per dag seks. Of een mix van dag alles. Met uiteraard diverse standjes. Echt. You name it, we tried it.

Nu is er niks anders. Alleen meer zaad. En minder seks :D Ik probeer mijn beide beentjes op de grond te houden, zegmaar...

Toeval bestaat, dat weet ik ook wel! Ik heb hier al de hele tijd zweethandjes en concentratieproblemen! ;)

Maar als er de volgende x 2 of 3 eitjes kunnen worden opgewekt, dan kunnen jullie je wel voorstellen dat ik rond deze tijd een hartaanval nabij ben :D

20. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.015
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Bloedverlies Mlady? :(:(:(:(

Deel Deze Pagina