ovulatie en temperatuur deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door mamalap, 28 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Kan ik me voorstellen meis, maar het begin is er in elk geval! Gecondoleerd nog met het verlies van je mooie knulletje :( Soms is er geen reden, soms is de natuur gewoon gemeen...

2. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Ja de natuur zit soms wreed in elkaar helaas :(
    We hopen allemaal op een goede zwangerschap voor je dit keer Julia.

3. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Denk dat mijn ei inderdaad nog moet komen want voel rechts af en toe nog druk. Dus ben denk ik nog wel op tijd.
    Hoe verser het ei, hoe beter het is denk ik altijd :D

Ovulatietesten zijn vandaag aan het aflopen.

4. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    De Zwanger en Kids dipsticks zijn binnen.
    Een duidelijke teststreep die zoals ik al wist aan het aflopen is.
    Ik ben zeer tevreden :)

5. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ik ben weer terug van een heerlijke zonnige vakantie! :)

Wat ik wel ontzettend jammer vind om te lezen dat er geen zwangeren bij zijn gekomen, maar deze ronde bij iedereen weer mislukt is... Echt zo niet leuk... Ik leef met jullie mee... Dikke knuffel!

Maar ik zag wel weer positieve ovutesten! Gat gaat de goede kant op meiden! Geef de moed niet op! We gaan er weer voor!

Wij hebben vanochtend het potje weer ingeleverd. Manlief was ook relaxed na de vakantie, dus ging nu makkelijk. Vrijdagmiddag horen we de uitslag en welke richting in een traject we opgaan. Eindelijk gaat er dan iets gebeuren hoop ik. Eindelijk maken we een echte kans.

Gisterochtend al vruchtbaar slijm gezien en gisteravond eipijn. Vanochtend weer vruchtbaar slijm en vanavond weer eipijn. Morgenavond sexytime en dan hopen of er nog een wonder gaat gebeuren!

Ik ga even teruglezen! ;)

6. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Toch een zwangere: Julia gefeliciteerd! :)

7. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Welkom terug Goldfishie. Hoop dat je lekker uitgerust bent.
    Morgen een spannende dag voor jou!
    Ben benieuwd wat er uit het onderzoek komt en wat de vervolgstappen zullen zijn.

Ik heb gisteren mijn inseminatie gedaan.
    Vanmorgen lag ik weer lekker tot aan mijn oortjes onder de dekens en temperatuur weer netjes 36.7. Hopelijk gaat hij morgen stijgen en verschijnt er op vandaag een mooi dik vetgedrukt rood kruis op mijn temperatuurkaartje.

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.062
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Welkom terug Goldfishie!! Hopelijk konden jullie ff heerlijk bijkomen!!

En nu gelijk weer aan de "bak" :) zal voor jullie duimen!!

9. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Helaas vanmorgen maar superlicht tuurstreepje getest.. Of t moet nog duidelijk worden na drogen..maar ik heb dr geen goed gevoel bij. Ben in gedachten al weer met de volgende ronde bezig.. Temperatuur nog wel hoog..maar ja..
    maar ik had met mezelf afgesproken dat ik zonder knaller wel realistisch zou blijven..dus dat doe ik.

10. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Blijft dus afwachten. Wat naar die onzekerheid. Wel met hetzelfde merk getest?

11. mamalap

mamalap Niet meer actief

Goldfishie!!!! Welkom terug meid. Ben je dan ook al lekker gekleurd? en gelijk door met eindelijk actie. Jullie hebben al lang genoeg gewacht dus dat zal je vast fijn vinden?

Madelie toch nog gelukt. Mooi! Nu weer 14 dagen wachten.

julia het is echt net of ik mijn eigen verhaal aan het lezen ben :( er is toch weleens geopperd bij mij dat het aan de clomid kan liggen. Iets van vijandiger baarmoederslijmvlies. Ik spreek 1 dame van het forum op de app die dit dus gehad heeft met clomid. Ik hoop daarom stiekem een beetje dat er geen eisprong komt. Ik mag dan door met spuiten. Heb het zelf nu al 3 keer gehad, word er een beetje moedeloos van. Wat denk jij zelf?

12. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Ik weet t niet.. Ik kan dr wel eens naar vragen..Maar ik heb ook twee kleintjes rondlopen van 100mg clomid. Dus t kan hier ook goedgaan. Ik ben zelf bang dat t eerderaan mijn eikwaliteit ligt.

13. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Ja zelfde merk..kv 2v5. Dit geschommel haalt voor mij de lol dr wel af. Ik weet t ff niet..vrees einde oefening. Waarom zon stom streepje dr tussen. Doe me dan maar gewoon wit!

14. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ohhh echt zo herkenbaar :x :x
    mijn gynaecoloog wuifde het weg, maar toch....
    als het nou met spuiten niet zo is dit verhaal weet ik genoeg

15. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Wat ga je spuiten dan?

16. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Welkom terug Gold!! Lekker bijgetankt? En gelijk weer aan de slag :D met nieuwe energie!!!

Mooi optijd dus madelie, top.. Alsof het eitje wist dat hij ff moest wachten.

Hm balen julia!! Wat is dat toch... Vind mamalap haar verhaal wel logisch klinken. Maar zie sowieso vaak lichte strepen op de kv5 voorbij komen

17. mamalap

mamalap Niet meer actief

Geen idee wat ze hier gebruiken? Gonal-f of menopur dat zal nog even afwachten zijn.
    Dat heb jij niet meegekregen natuurlijk. Ik heb 21 april evaluatiegesprek gehad met gynaecoloog. Dit is de laatste dosering om te proberen clomid voor mij. Als ik geen/late/2 eitjes heb houd het clomid verhaal op voor mij en gaan we over naar ovulatie inductie door middel van hormoon spuiten. Dus het einde is in zicht voor mij met betrekking tot clomid :D en om eerlijk te zijn ben ik het vertrouwen in clomid ook wel kwijt.

18. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.062
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Wat enorm balen Julia.

Is utrogestan nemen geen optie voor jullie?? Dat schijnt de innesteling te bevorderen en wordt vaak voorgeschreven bij meerdere mk's.

Tis gewoon een baat het niet dan schaadt het niet middeltje ;)

19. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ja maar het is officieel geen miskraam ;) slechte innesteling. Ik weet nu al dat ze dat bij mij in zkh niet doen. Maar goed misschien bij jou wel Julia .
    Ik wacht gewoon af tot clomid ten einde komt. Heb me er inmiddels wel bij neergelegd. Doe met clomid ook geen test meer voor 18 dpo, langste met clomid en streepjes op 17 dpo ongesteld geworden dus 18 dpo is my magic number.

20. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.062
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Als je gyn het niet wilt voorschrijven, kan je het ook zelf kopen natuurlijk ;););)

Deel Deze Pagina