ovulatie en temperatuur deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door mamalap, 28 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalap

mamalap Niet meer actief

Wat kun je dat zelf kopen :( :( :(
    Dat meen je :( :( :(
    mag dat, valt toch onder noemer medicatie op recept leek mij.

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.062
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Nee dat mag gewoon verkocht worden ;);)

Oa hier Internet apotheek en dokter | Online medicijnen bestellen

In griekenland, spanje en italie schijn je het ook bij de apotheek te kunnen kopen voor zo'n 7 euro per 15 stuks (200 mg).
    Hier in NL is het wel duurder.

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

Haha zelfde site andere informatie. Whahaha :D

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.062
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Je kan ze er gewoon kopen hoor

Bekijk bijlage 456239

6. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

😂😂😂

7. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Ik heb geen idee of ik baad heb bij utrogestan hoor.. De gyn dacht paar weken terug van niet. Mijn baarmoederslijmvlies bouwt mooi op..ik heb nu met clomid 100mg mooie eitjes..en wel degelijk een eisprong (uitslag progesteron goed) Dus zeg t maar. Misschien kwestie van geduld hebben. Een biochemische zwangerschap wordtvinderdaad niet als miskraam gezien en zo voelt het voor mij ook niet. Ik ben niet iets verloren..de poging tot is gewoon mislukt.. Meer kan ik dr ook niet van maken. Wat me frustreert is die valse hoop die je steeds krijgt. Misschien moet ik mezelf daar nog beter tegen wapenen.. En t kost elke keer een paar dagen en ik vind mijn cyclus al zo tergend langzaam grr. Ik ga gelukkig morgen een paar dagen naar Landal..tot woensdag. Vandaag inpakken. Hopelijk geeft t wat afleiding. Als dr een sauna is duik ik erin en ik ga mijn fles canei meenemen. (Morgen natuurlijk nog 1x testen)

8. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ja het ergste is inderdaad dat daardoor de ongi langer duurt Julia! Pff dan ben je er klaar mee door naar nieuwe ronde en duurt het langer. voor mij voelt het ook niet als miskraam hoor, inderdaad er was een poging tot en is mislukt zo voelt het.....
    maar Uh heb je evt nog foto kunnen maken van de test?

9. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Nou Julia als het niet raak is geef ik je groot gelijk. Ik zou zeggen proost! Hopelijk kun je van je vakantie genieten.

10. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Ja hier is een foto van beide testjes..bovenste is gisteren. Links nog een van sensitest..zo'n licht streepje..die zien jullie na uploaden zeker niet meer. Ik moet t gewoon acceperen..

11. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Nou ik vind ze vrij duidelijk.

12. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Weet ik..maar hij loopt af..en vorige 'goede' zwangerschap had ik haast knallers rond nod. Ik ben erg sceptisch tov dit soort streepje geworden..zeker als ze aflopen.

13. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ja ik snap wat je bedoeld Julia, streepje moet oplopen. Nu kan er een keer slechte test tussen zitten. Morgen voor zekerheid als temperatuur nog hoog is 1 doen is het hetzelfde verhaal dan is het inderdaad weer een biochemische zwangerschap :(

14. mamalap

mamalap Niet meer actief

En Julia Hoe is het vandaag?

Madelie bij jou temperatuur al omhoog?

15. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Ben ook benieuwd naar Julia. Hopelijk een oplopend streepje nu.

Mijn temperatuur is gestegen maar was wel door de wekker heen geslapen dus zie het morgen en overmorgen wel graag bevestigd.

16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.062
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zal duimen madelie!

Julia....en hoe is het??

17. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    En Julia?

Ik ben gisteren met therapie gestart bij de therapeut van mijn man en mij. Zij is degene die ervoor gezorgd heeft dat wij eindelijk een verwijzing naar de gynaecoloog kregen. Gisteren heb ik haar verteld dat ik zwanger ben. Ze reageerde echt zo leuk. Ik ben haar zo dankbaar en dat heb ik ook gezegd!

18. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ik denk dat Julia al in landal zit in de sauna met een fles canei :D :D veel plezier.

19. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Jaaaaaaaaaa!!! Goed nieuws!!! :)

41 miljoen zaadjes!!

De onbewerkte versie, maar wel goed genoeg voor iui! Dus gewoon verder in het traject waar we vorig jaar oktober instapten. Ben er wel heel blij mee! En we mogen ook zelf kiezen of we nog 1 of 2 iui's doen zonder hormonen en dan nog 3x met hormonen.

Groen licht voor iui!!! :)

20. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.062
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Yessss wat een supernieuws goldfishie... vakantie heeft jullie zeer goed gedaan!!!!

Duimen draaien weer volop.

Deel Deze Pagina