ovulatie en temperatuur deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door mamalap, 28 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Bij hormoonspuitem heb je toch ook een grotere kans op twee eitjes... Zal toch wat zijn dat je dan ook elke keer een verbod krijgt?!

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

Tja ik lees overal op forum dat 2 normaal is en toch hanteren ze het hier in ziekenhuis. Gynaecoloog zei letterlijk dat hormoonspuiten beter te reguleren was, zal wel hele lage dosis krijgen ofzo.
    en uiteindelijk als het er 2 blijven zullen we het vast wel mogen doen, ik wacht het wel weer af......
    morgen hoor ik het wel weer.

3. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    2 eitjes is hier geen enkel probleem.. Mijn gyn is juist altijd erg blij voor me met die extra kans :) 3 is wel een probleem. Maar ook alleen als ze alle drie even groot zijn.. loopt dr eentje achter dan gaat die zeer waarschijnlijk toch niet meespringen.

4. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Fishie ik ben echt ZOOOOO BLIJ voor je!!! Echt. Kan wel janken!!

5. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Bij mij in het ziekenhuis vinden ze het volgens mij vooral belangrijk dat het 3 lagen zijn... :(

6. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Ben hier een traantje aan het laten voor Fishie... :'-)

Weet nu precies hoe je je moet hebben gevoeld... Wij krijgen pas eind juni IUI #3... Door die stomme cyste loopt alles anders dan gepland :(

Nog 2 nachtjes en dan weet ik of ik eindelijk met die smerige provera mag stoppen. Wat een rommel, zo'n onschuldig lief klein wit pilletje. Durf niet op de weegschaal te gaan staan... Heb telkens al echt trek rond 16u... Wisten jullie dat ze provera ook geven aan kankerpatiënten die teveel afvallen/geen trek hebben? Pfff...

7. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ohh echt Mlady? Bah bah wat is het toch allemaal een rommel wat we ons lichaam in moeten duwen voor het goede doel. :( ik duim voor je meid dat het niet langer meer hoeft.

Ik weet dames dat het frustrerend is dat ze hier zo'n ander beleid voeren. Maar ik heb er inmiddels echt al wel vrede mee. Morgen even afwachten, misschien zeggen ze wel dat we het deze keer zelf mogen beoordelen. Maar ik ga niet tegen een verbod in!

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.064
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Dikke knuffel Mlady... zo oneerlijk dat je die troep moet slikken :(

Succes vandaag mamalap!

9. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.479
    8.738
    113
    Mlady wat vervelend toch al die bijwerkingen.
    De mmm is al heftig genoeg. Al die medicijnen wordt het niet makkelijker van.

MamaLap heb je ze ook gevraagd waarom het met 2 eitjes niet mag? Misschien gaan ze daar wel vanuit in de veronderstelling dat mogelijk een tweeling niet wenselijk is bij de meeste stellen.

10. mamalap

mamalap Niet meer actief

jazeker weet ik dat, het risico was te groot dat het een tweeling zou worden omdat ik al eens zwanger ben geweest :( En een tweeling hebben ze echt liever niet ivm gezondheidsrisico's voor mama en baby's.
    Daar kunnen we allerlei discussies op los laten. Zoals dat het kolder is dat ik dan sneller een tweeling zou hebben of dat het nog wel meevalt met de risico's bij een tweeling. Maar dan nog hanteren ze deze regel. ;)

11. mamalap

mamalap Niet meer actief

Maar ik ga het nog wel een keer extra navragen morgen (niet op zondag) of we er deze toch niet voor mogen gaan. Aangezien mijn lichaam gewoon snel 2 follikels aanmaakt.

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.064
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Nooit geschoten is altijd mis en nee heb je en ja kan je krijgen ;);)

Succes morgen (ipv vandaag ;))

13. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ja ik moet wel zometeen maar dat is een verpleegkundige op zondag. Misschien is het er maar gewoon 1 en is het hele verhaal niet van toepassing.

14. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Dat is echt vreemd idd. Ik was sowieso erg bang dat iui niet ging lukken en ik dan voor ivf in het Radboud zou komen. Heb gewoon niet zoveel op met dat ziekenhuis. Ze mochten mijn mans zaad bewerken en that's it. Blij dat ik niet voor die keuze kom. Maar toch ik zou ook zijn zoals jij hoor mamalap en luisteren naar de artsen. Je gaat er toch vanuit dat zij er verstand van hebben.

15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.064
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Pfff gisteren en vandaag drukkend ei/ongi pijn en zojuist behoorlijk wat vruchtbaar slijm :(

Heeeeeeel vroeg ei deze keer? Of neemt me lichaam me in de maling?

16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.064
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Als het er 2 zijn vraag je gewoon of ze je een moederdagskado willen geven (groen licht voor de babydance :D)

17. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik had altijd eisprong op dag 11/12 dus het kan! :)

18. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.064
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Ik weet dat het kan, maar mijn ei is altijd op dag 16-17 geweest. Zelfs met ivf werd het een punctie op dag 16-17.

Vruchtbaarslijm heb ik niet elke maand en als ik het heb dan vaak pas rond dag 13-14 en niet dag 11 al ;).

En nee, geen sex gehad gisteren dus achtergebleven sperma kan het niet zijn.

Ipv dag 16 ga ik maar morgen weer de thermometer gebruiken haha.

19. mamalap

mamalap Niet meer actief

Rogijuli heb jij niet eens een keer eerder dag 14 ofzo gehad? Staat me iets van bij

20. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.064
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Ff gecheckt in FF maar sinds aug 2013 echt altijd op dag 16-17, met uitzondering van de 2 cycli na de ivf in okt.2014 toen was mijn ei op dag 22 en 20. (nov en dec).

Lichaam zal me dus wel in de maling nemen (of groeien er spontaan 2 hahaha). Tempen = weten

Deel Deze Pagina