Mamalap: dan hoop ik toch dat er 1 groter eitje zit en die ander nog wat kleiner. Ik zou eerlijk gezegd niet aan het verbod doen. Mijn gyn vind de dikte van het bms belangrijk, ik had afgelopen vrijdag 9 mm met een follikel van 18 mm. Ik ga voor de eisprong vandaag, gezellig op moederdag! Deedee: hoe voel jij je? Gaat het goed? Wanneer heb je een echo? Julia: ik hoop dat je lekker kunt genieten van je weekendje weg. Hier schijnt de zon ieder geval! Madelie: ik denk dat je op tijd bent geweest met insemineren. Duim voor je! Rogijuli: zou toch apart zijn, na al die rondes je ei op dag 16/17 en nu ineens heel vroeg. Wie weet heeft je lichaam er ineens lekker zin in ofzo?? Ja, of misschien heb jij er nu ook twee! Ben benieuwd wat je temp gaat doen. Mlady: lief van je dat je ook zo blij bent met het aantal zaadjes van mijn man!! Het voelde vrijdagmiddag ook heel goed bij de gyn. Want als de uitslag weer slecht geweest zou zijn, dan hadden we allerlei info over icsi gehad. Ik zie vooral op tegen het iedere dag spuiten. Maar nu gelukkig nog 1 of 2 x iui zonder extra hormonen, alleen wel met de pregnyl spuit. Die provera is ook echt troep volgens mij. Niet de bijwerkingen op het briefje lezen hoor. Hoop dat je er snel mee mag stoppen en dat die cyste dan lekker weg is. En ook weg mag blijven!! Toch blijf ik het raar vinden dat ieder ziekenhuis zijn eigen protocol volgt. Ik heb dus ook een cyste zitten, afgelopen vrijdag nog gezien. Maar daar doen ze dus niets mee. Maar misschien is dat omdat die van mij er al dik een jaar zit en niet groeit en ook niet uit zichzelf weggaat. Volgens de gyn staat die van mij een zwangerschap niet in de weg. Want ik had nu een eitje rechts zitten en in februari links, dus het werkt schijnbaar wel allemaal. Gisterochtend aan sexytime gedaan en we gaan vanavond nog even los! En dan mag er over twee weken een wonder gebeuren met een mooie test!
Nou die ene was doorgegroeid naar 17.5 mm de andere van 13 was nu 12 mm. Ik mag morgen nog een keer komen om te kijken. Maar ze dacht echt dat het gewoon bij die ene blijft! Jippie dus Onze sexytime ook bijna weer aangebroken
Weer volle goede moed er tegenaan en toch heb ik zo'n venijnig stemmetje in mijn achterhoofd dat het weer hetzelfde verhaal wordt met clomid. Baarmoederslijmvlies was vandaag 5.4 mm alles boven de 6 mm was goed zei ze. Daar zit ik dus nog niet op.
ze zei dat baarmoederslijmvlies nog wel groeide hoor. Morgen nog een keer kijken en dan gaan we er gewoon weer in geloven. zucht
Dag 14 vandaag..... ik heb even terug gekeken bij januari toen was follikel op cd 14 al 2 mm groter dan nu en eisprong cd 19 dus ik denk dat hij pas cd 20 springt dus heb nog even.
Hmmm 36.6 (normaal na ei), maar nog steeds eipijn. Nu heb ik wel eens vaker een uitschieter voor ei, maar dat is vaak op cd 9-10 en niet op 12. Even de komende dagen mijn temp afwachten.
Dit kan hoor. Met de eisprong komt er vocht vrij uit het follikel in de buikholte. Dit kan als eipijn worden ervaren.
Hmm Rogijuli even afwachten inderdaad, misschien toch vroeg ei gehad. Wel gesekst neem ik aan? Thanks Madelie komt wel goed. Mlady jij ook succes! Vandaag toch? Of was het morgen? XmoonlightX bij jou nog steeds niks? Beeb nog stevig in de buik? Goldfishie is jouw eitje inmiddels echt weg denk je? Julia Hoe is het bij jou na het weekend? Deedeebowtie alles bij jou nog goed? Heb je er nog vertrouwen in?
Yup dat wel Masr ik denk dat hij nog niet is gesprongen hoor. Dat zou wat zijn op dag 11 hahaha. We wachten morgen weer af.
Beeb zit nog steeds heerlijk binnen Rogi ben benieuwd wat je temp gaat doen de aankomende dagen! Mamalap, hopelijk zo een mooie echo met bms en eitje!!
Mamalap en Mlady: succes vandaag! Voor jullie beide spannend! Rogijuli: ja, helaas is het weer afwachten. Hopelijk kan je het over een paar dagen terugzien in je temp. mamalap: Ja, ik denk eisprong gister of misschien vandaag. Afgelopen vrijdag was ie 18 mm. Als ie heeeeel langzaam is, dan pas woensdag, maar daar reken ik niet op. Even mijn gevoel volgen vandaag. Had het vanochtend wel heel warm toen ik wakker werd en werd ook wakker voordat de wekker afgegaan was.
Ja hehe eindelijk goed gesprek gehad. Ik had vandaag 2 gynaecologen in opleiding. Ik heb nog een keer mijn zorgen geuit over de lichte streepjes, langere lf en geen zwangerschap. Dat ik ook gelezen had dat clomid invloed kan hebben op slechter baarmoederslijmvlies kwaliteit. En eindelijk zei 1 van de 2 ja dat is wel bekend dat het voorkomt Hoe of wat kunnen we niet meten. Ze gaan het straks overleggen ik krijg in de volgende ronde waarschijnlijk weer een evaluatie gesprek en dan misschien over 2 rondes toch hormoonspuiten. Ik wordt er straks over gebeld. Overigs was eitje nu 20.5 mm baarmoederslijmvlies 6.6 mm er zat maar 1 ei. Maar gesprek heeft me goed gedaan.
Wat een goed gesprek mamalap. Mooi ei. Die gaat wel een dezer dagen springen hoor Hopelijk is een evaluatiegesprek de volgende ronde niet nodig