Hier weer iets mafs zeg..... omdat ukkepuk de laatste 3 dagen heel rustig is, ging ik net ff hartje luisteren (na het plassen ivm volle blaas). Nu wou me dochter graag met het apparaat de hartslag vinden. Hahaha die gekke meid zet de doptone precies onder mijn ribben (linkerkant) waardoor ik zeg dat ze toch echt wat lager moet gaan zoeken. Nou meiden..... ze zet het ding aan op die plek (eigenwijze dochter ) en gewoon duidelijk de hartslag vd baby te pakken Ik dacht eerst dat ze hem wat schuin hield richting navel (zoals je dat doet als hij nog onder het schaambot zit) maar nee hoor. Ding stond kaarsrecht op mijn buik. Na het luisteren maar eens zelf gevoeld naar de bovenrand vd baarmoeder en idd. Hij zit tegen mijn ribben aan!! De vorige keer voelde ik hem al zo hoog zitten maar toen had ik een volle blaas en iemand hier vertelde mij dat een volle blaas de bm omhoog drukt. Nu dus geen volle blaas en echt zo hoog. Dat is toch niet normaal??? Ga het woensdag nog ff laten checken maar schrik hier best wel van.
oké Dank je wel. ... Dit word voor mij zoieso een pauze ronde ivm die stomme griep en ik heb geen ovulatietestjes gehaald omdat ik dacht dat ik nog had ,maar niet dus. ... Ik dacht eigenlijk mijn ei gevoeld te hebben deze maand raar stekend en drukkend gevoel afgelopen vrijdag prompt op de donatie dag . toch nog 2x geklust savonds en snachts maar verder ook geen tijd voor gehad ... Donderdag en vrijdag wel echt rekbaar slijm gevonden. ... Maar mijn temperatuur werkt niet mee dus vermoedelijk toch niet mijn ei gehad Ik ga deze ronde gewoon duimen voor brunette en de andere meiden, en ik doe de volgende ronde wel weer mee. Wanneer kunnen we de eerste testjes verwachten? ?? spannendddd weer Jullie weer bijna voor de volgende echo zag ik mamalap en Rogijuli leuk hoor beebjes gluren
das idd wel hoog ..... geen pijn toch? Misschien ligt de uk gewoon iets meer tegen de zijkant aan en hoor je het daarom zo goed?
Wel nog steeds dagelijks veel bandenpijn (had stiekem hard gehoopt dat dat na 10 weken dagelijks pijn wel eens wat minder zou gaan worden). Ik ga het zowieso woensdag ff vragen aan mijn gyn bij de controle na de 20 wkn echo.
WOW mamalap je groeit als een gek!!! Hoe hoog kwam jouw bm vandaag bij de controle? Ik hoop ook nog steeds op een stilstaande buik maar ook de mijne blijft maar groeien!
Op de navel zat de baarmoeder al, volkomen normaal bij 2e zwangerschap zei ze heb er naar gevraagd. Die van jou vorige keer dan?
Ff plaatje opgezocht. Ik voelde mijn bm op dezelfde hoogte als precies tussen de lijn 28 en 32 wkn in. Dat zou dus een voorloop zijn van 11 weken Bekijk bijlage 473375
Ja maar bij mij is 2e zwangerschap en ik loop volgens plaatje 5 weken voor en dat was compleet normaal. Dus voor jou 5e zwangerschap en 11 weken voor qua hoogte helemaal niet zo raar lijkt mij. Uiteindelijk groeit die kleine er vanzelf helemaal in
Pfff planning stress op het werk :x 1 zieke, 2 op vakantie, 1 langdurig eruit wegens nekhernia en nog steeds niemand aangenomen. Nou zou ik morgen door de zieke iemand die alles kan naar ander filiaal moeten sturen en zelf met iemand overblijven die alleen kan verkopen. Dat zou wederom inhouden dat ik alles moet doen. (Slijpwerk, oogmetingen en contactlenzen) dat is gewoon teveel nu, normaal is het echt net aan te doen voor mij. Heb even flink van me afgeblazen dat ik zwanger ben, low energie al sinds begin en als we zo doorgaan ik straks met 24 weken verplicht thuis zit of we daar dan op zitten te wachten dat een bedrijfsleider al zo vroeg uit de running is. Nou krijg ik toch iemand die wel een oogmeting kan doen. Dat haalt echt druk van de ketel. Blijkbaar helpt blazen soms toch. Nu morgen nog ff blazen bij regiomanager dat hij echt iemand aan moet nemen.
You go girl!! Tja niet alle vrouwen voelen zich fitter in het 2e trimester en sommige mensen weten datcgewoon maar niet te begrijpen en dus moeten we ff voor ons zelf opkomen
Tja ik klaag ook niet zo snel dus toen ik uitviel was het ook zo geregeld. Het kon gewoon echt niet. Moet al veel extra werken zoals vandaag, morgenavond extra vergadering, volgende week maandag, koopzondag 27 september en inventarisatie 3 oktober. Dat doe ik allemaal zonder klagen met een glimlach, maar dit was echt een grens haha
Ik heb er goeie dingen over gelezen.. In het forum zwanger worden heb ik er een topic over geopend. Wij hebben het deze ronde gebruikt waarschijnlijk gister mijn eispong gehad morgen kijken of mijn temp hoog blijft! Ik zit nu op het wachtbankje 27 sept NOD